Alla inlägg den 2 april 2013

Av Emma - 2 april 2013 21:07

Hej!
Nu kommer min blogg bli tråkig för vissa, tänker nog bara blogga ett inlägg om dagen och det är om kost och träning. Idag börja jag med mitt kostschema, så tänker lägga upp bilder och skriva vad jag käkat samt vad jag tränat :) mest för att jag ska kunna gå tillbaka och ha lite koll :)

Så idag har jag käkat gröt, bär och kanel till frulle
Frukost på jobb blev kesella med bär
Lunch, två ägg, sparris, paprika, rödlök och räkor i en röra
Mellanmål, två morötter
Middag, kött och sallad
Mellanmål, kesella med bär

Dagens träning skulle bestå av en lång promenad men fick något ryck att jag skulle springa, och alla som känner mig vet att jag hatar att springa bara för att. Så jag sprang en runda på 20 min i ett jäkligt högt tempo och inte nog med det. Körde 10 intervaller i en jävligt brant backe. Är rätt nöjd ändå i och med att jag verkligen ogillar sånt här; men o andra sidan förbrände jag jävligt mycket mer än om jag skulle gått :))


Ovido - Quiz & Flashcards