Alla inlägg den 28 april 2013

Av Emma - 28 april 2013 20:47

Frukost: a-fil naturell med musli
Mellanmål: äggmackor
Mellanmål: mjukglass med min favoritkille
Middag: grillat
Mellanmål: popcorn och saft

Idag har det inte blivit någon träning då min arm gör förbaskat ont. Köpte voltaren gel innan så hoppas att det ska göra susen, ska bli intressant att jobba imorgon. Många moment jag inte kan göra med en arm :/

Tänkte slänga upp en bild på hur kroppen förändrats under dessa fyra veckor jag kört ett speciellt schema. Docl har jag varit rätt slarvig med både träning och maten men imorgon är sista dagen jag tänker hålla på att lägga upp och skriva vad jag ätit varje dag. Kommer självklart skriva om hur det går och så:) men enligt mig själv ser jag stoor skillnad medans vissa inte ser någon skillnad alls :) jag är nöjd med resultatet fast jag inte gått in helhjärtat men nu ska jag fortsätta kriga på:)

Ovido - Quiz & Flashcards