Alla inlägg under februari 2012

Av Emma - 12 februari 2012 12:14

hallå :)

jag ääääälskar vädret alltså :D

Det snöar massor och det betyder att jag antagligen kommer att få ploga imorgon :D:D

Glad tjej!


Har varit ute och gått min vanliga runda som tar 50 min ungefär :)

Så himla skönt att bara gå och gå, och idag var det lite roligare eftersom jag pratade i telefon med. Annars lyssnar jag på musik så det går ju ändå :)


Idag ska jag ladda upp inför en jobbvecka, städa lite och bara mysa rundor :)¨

Vad händer för er?! :)


Och det är så himla tråkigt att Whitney Houston har lämnat in handduken.

En otroligt grym sångerska! <3

Pusss

Av Emma - 11 februari 2012 18:18

haha ja hej igen :)

Efter att jag garvat ett bra tag till efter förra inlägget ligger jag nu i min säng och är proppmätt.

Ska fortsätta med fotona på min familjevägg, en hel del foton som behövs bytas ut.

Och fan vad skönt det är :)

Plus att en annan underbar person ska upp på väggen :)


Imorgon blir det promenad igen tror jag, så otroligt härligt :)

Får hoppas att jag är bättre på måndag så jag kan skaka rumpa :)


Att jag har lämnat en person i mitt liv känns bra! Från början trodde jag det skulle bli ensamt och jobbigt!

Men visst man tycker att fyra år försvinner inte men jag mår så otroligt bra nu och jag blickar bara framåt.

Att se tillbaka på 2011, ett år av en massa svek, lögner, skratt och tårar. det har varit det konstigaste året i mitt liv.

Men nu är det över och det var det bästa för oss båda.

Jag är glad över att jag tog steget och nu kan jag äntligen börja leva livet ordentligt:)


 Puss på er godingar, 2012 ska bli så jäkla bra!

Av Emma - 11 februari 2012 15:56

hahaha omg!!!

Fick just reda på en sjuk och pinsam grej!

Men vet ni vad det bästa är?!

Att ni två aldrig kommer att existera i mitt liv igen!

Lycka till med ert och vad ni än försöker kommer ni aldrig att lyckas!

hahahha snacka om att sjunka lågt :)


hahahahhahahahahahhahaha

Av Emma - 11 februari 2012 15:39

Halloj.

Vad gör ni?!


Själv sitter jag i min säng och chillar i min onepiece :)

En riktigt myslördag, bara sällskap som fattas ;)


Imorse var jag ute och gick i 50 min, skönt att få frisk luft.

Vädret är så himla härligt om man klär sig rätt :)


Vad händer för er idag då?!

Själv ska jag testa laga en ny rätt med kyckling, namnam (hoppas jag)

Annars blir det bara till att försöka bli frisk, helger där man inte gör ett dugg är nog dom bästa.


Hoppas ni får en fin lördag.


   

PUSSS

Av Emma - 10 februari 2012 22:05

Hejhej :)


Idag har varit en underbar dag, fredagen har verkligen levererat :)

Har målat hela dagen på jobb, ätit semla och en arbetskollega kom med chokladmjölk :D

Sen åkte jag och handla med min bror och hans sambo, gottgott till nu ikväll :)


Jag och jenny har pratat om allt mellan himmel och jord och det var så otroligt skönt :)

Vi har garvat så otroligt mycket, så nu har jag garanterat förlängt livet lite till. jisses alltså :)

Jag trivs så jäkla bra i hennes sällskap och det som är så skönt är att vi har hittat tillbaka till det vi en gång i tiden hade fast 100 gånger bättre :) Jenny är en person jag har förtroende för och någon jag kan prata om allt med. Det är skönt att ha en sådan person, ibland är det skönt att bara babbla av sig en massa :) Tack fina underbara du för att du har kommit in i mitt liv och jag hoppas med hela mitt hjärta att du stannar för evigt <3


Imorgon ska jag upp och promenera , (tror jag)

Har inte fått frisk luft på hela veckan mer än till och från bilen haha :p

Ska bli skönt, min sjuka är samma som igår det är inte bättre men inte sämre heller :(


Ska hoppa i säng nu, godnatt fina ni.

Av Emma - 9 februari 2012 17:12

men tjena hallå!

Idag är jag sämre än vad jag var igår, börjar få halsont med :(

Men det är bara att bita ihop, en dag kvar ju :)

Veckan har gått så otroligt fort.


I helgen blir det att ta det lugnt så att jag kan bli frisk, mysa med fina människor och promenera om det är bra väder :)

Idag har jag målat hela dagen igen, så himla roligt :)

Ni borde se hur jag ser ut när jag målat en hel dag, haha. Jag har färg överallt!

Fråga mig inte hur jag lyckas men på något vis så gör jag det :)


Har duschat och ätit mat så ska starta Glee och vila en stund :)

Puss på er

Av Emma - 8 februari 2012 21:22

När jag är sjuk inser jag hur mycket jag verkligen lever för träningen!

Jag saknar mina brudar från laget, jag saknar att vara så utmattad att mina ben skakar när jag går!

Jag vill svettas som en gris, se resultat och må bra!


Nu snorar jag, ligger för tredje dagen pall död i sängen efter jobb. Nyser HELA tiden, huvudvärk och kan knappt andas. Just nu suger mitt liv men jag hoppas på att bli frisk snart!

Jag hoppas iaf att jag är frisk till måndag så att jag kan ta nya tag. Då blir det en rolig vecka :)


Måndag: Dans Fuego och styrketräning/kondition

Tisdag: Fotboll

Onsdag: Box och kondition

Torsdag: Fotboll

Fredag: Ledig

Lördag: Medel gympa eller promenad

Söndag: Promenad


Se så underbara mina veckor kommer vara framöver :D

Sommaren 2012 (då något väldigt roligt kommer hända), jag är på G :)


(Under tiden jag skrivit och funderat på detta inlägg har jag nyst minst 8 gånger, tappa räkningen sen)

Fyfan, min ena näsborre rinner som en kran fast den är helt täppt, ifall ni undra!


Godnatt på er :)

Puss

Av Emma - 8 februari 2012 18:45

Hej på er godingar!

Hur är det med er?!


Själv är det skit :(

Mår så mycket sämre idag och har nyst hela dagen!

Så jäkla irriterande, jag vill träna och må bra!

Missar box idag och nu har fotbollen kommit igång utomhus så det är träning imorgon.

Och det missar jag:(


Livet suger verkligen utan träning!


Puss

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards