Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Emma - 14 februari 2012 20:15

Hallå, :)

Sitter i soffan med min fina familj och garvar så in i helvete åt Wipeout vinter!

Hahahah jag ligger verkligen på golvet och garvar hahahah!! ååååhh..


Idag är det ju alla hjärtans dag och jag har aldrig sett meningen med denna dag :)

Dom ända som tjänar på det är ju butikerna och restaurangerna :)


Men för exakt ett årsen åkte jag till min fina storasyster och hennes sambo till stockholm med min dåvarande vän.

Det var en härlig men kall vecka i stockholm och vi fira denna dagen på tåget med china box som luktade mög.

Hahaha jisses alltså.

Men den tiden är förbi, vi har inte hörts på några månader nu men det var väl bäst såhär :)

Jag har så otroligt många minnen med henne, satt och kolla i mitt fotoalbum och såg en bild från savlövs golfbana. Ni skulle se den bilden alltså, det är lycka! Hoppas du har det bra :)

Av Emma - 14 februari 2012 19:05

.. Klänningen?!

Vad tycker ni?!


     

Vet nog inte vad jag tycker, den är typ fulsnygg :s

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards