Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Emma - 2 februari 2012 21:49

Hej på er :)

Nu ser jag ut som ett monster men det börjar lägga sig nu.

Gör man en ansiktsbehandling  där dom tömmer porerna så blir man alldeles röd och svullen.

Mitt huvud är ömt nu men det blir bättre haha.


Imorgon är det fredag, vart har denna vecka tagit vägen?!

Vädret idag har varit -10 men solen har värmt mig när jag gått och röjt, tur är väl det :)

Hoppas på lika fint väder imorgon!


Helgen kommer bli så härligt :)

Imorgon ska jag till min storebror och hänga med hans sambo.

Äta gott och bara ha det mys :)


På lördag blir det eventuellt att umgås med min barndomsvän.

Längesen vi sågs nu så det ska bli roligt :)


Puss och godnatt



Av Emma - 2 februari 2012 06:03

Godmorgon på er :)

Allt bra?! sj ligger jag i min onepiece :)

Tror jag fortsätter på mitt inlägg igår!!


Mina jävla lår tar nästan död på mig.

Det var väldigt längesen jag hade så ont i dom, och jag har faktiskt stretchat.

Tänk om jag inte stretchat?! haha usch vill inte ens tänka tanken :)


På jobb så fryser jag så extremt mycket, stackars Nina som åker i bilen med mig!

Jag har det så varmt det bara går att ha det och sitter ändå och fryser!

Hon tyckte jag borde vara sjuk som håller på så haha, snällt :p

Men hör och häpna, vaknar upp med huvudvärk och täppt i näsan.

Undra om detta är en början på en dryg förkylning, blir jag sjuk varar det i flera veckor.

bläää.


Okej men nog om det.

Idag är det torsdag, alltså bara två dagar kvar - en morgon kvar att ta sig upp :)

Har sovit så fruktansvärt dålig inatt, vaknat två gånger i timme och inbillat mig att jag försovit mig.

Efter ansiktsbehandlingen blir det sängen direkt och ta igen sömn och kolla på Glee! :)


Ha en fin torsdag :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards