Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Emma - 18 februari 2012 21:23

amen herregud!!!

vad fan håller melodifestivalen på med?!

Hur fan kan Björn Ranelid ens få vara med?! och med den jävla låten!

och att han är i final är ännu sjukare!!

åååh guud, hahahaha det är så jävla sjukt!

sean banan och torsten flink är ju som tur ''bara'' med i andra chansen och jag hoppas dom inte går vidare.

Men björn är i FINALEN!!

heeelt sinnes!!!

Han är verkligen så jävla ful och dålig så det är sjukt!!


hahahahaha det är så jävla skrattretande!!


Godnatt på er

Av Emma - 18 februari 2012 19:53

hahahahahha jag döör av garv snart!

Ringde upp Jenny innan och skulle säga något så börjar not another teen movie och början på den filmen är det bästa med hela filmen. Fyfaaan vad vi garva alltså hahahahha jisses.


Sen räcker det att vi säger ett ord, som tex motorsåg eller lukt! Vi kopplar det till samma grej och bara garvar som aldrig förr! hahahahhahahahahahahaha ååååh gud.

Vad skulle jag gjort utan dig?!

 

Nu börjar snart melodifestivalen, ska bli intressant att se om det finns någon bra låt idag.

Förra veckan var David lindgrens låt sjukt jävla bra! Längesen någon låt var riktigt riktigt bra!! (om man bortser från me and my drum förra året)

Får hoppas det inte finns några som torsten flink och sean banan med, eller typ dileva hahaha.

 

puss på er

Av Emma - 18 februari 2012 16:03

Men hejsan hej!

Träningen gick ju inte som jag tänkt mig ;)

Jag är inte bra på att ta det lugnt haha.

Körde medelpasset , sen cykla jag i 10 min sen körde jag dans fuego. Gissa om jag var trött?!

Hoppade in i duschen och begav mig till lindex. Hitta 3 par trosor, 2 bhar och 3 tröjor.

köpte även en tröja till min fina mamma, generös jag varit i helgen.

2 pack tulpaner igår, tröja och melle idag :) <3.


Just nu röjer jag gärnet i mitt rum, ska till ikea nästa helg så måste se vad jag behöver köpa haha :p

Men även om jag inte direkt ska ha något så lär jag garanterat bli en hel del hundralappar fattigare haha. Ska iaf ha några ramar till, två-tre såkallade ''luckor/dörrar'' till mina hyllor, min fina vän Sandra har sådana och det var assnyggt så ska dölja  mina smycken och sen lite andra grejer så det se ''piffigt'' ut haha :)


Hoppas ni har en bra lördag :)


Pusss

Av Emma - 18 februari 2012 10:33

Halloj :)

Nu ska jag strax köra till gymmet och träna, känns som en superbra start denna lördag haha:p

Blir ett medelpass och sen lite kondition på det hela, jag hoppas jag orkar är fortfarande inte helt frisk .

Håll tummarna att det går bra :D


Puss

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards