Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Emma - 15 februari 2012 19:56

Nu är jag ett steg närmare till att min familjevägg ska bli klar :)

Idag var jag och mamma hos mormor och fika, fråga om ett foto på min morfar så han ska också upp på väggen nu:)

Det är tråkigt att jag inte minns alls hur han såg ut, men han var så himla fin :)

Har ett jätteroligt minne ifrån när jag var liten. Varje gång vi kom till mormor och morfar for jag till fågelbadet och plaskade och morfar var alltid ute med mig och lekte även om mamma och pappa inte gilla det, haha :)


Ska starta en film och sen sova, har varit riktigt trött denna vecka :)

Och just ja, jag skickar tillbaka klänningen, gilladen inte alls idag haha.

Hoppas ni haft en bra dag, puss på er

Av Emma - 15 februari 2012 16:50

Men halloj :)

Dagen idag har varit riktigt jävla bra!

Hade hoppats på att komma ut 04 imorse men icke.

Börja 07 som vanligt och det fick bli panikplogning för alla, men lika glad är jag för det :)

Har plogat hela dagen och hann precis bli klar innan 16, reglerna ska eventuellt skrivas om för det var ganska mycket snö på gång och cykelbanorna så där ska vi ha sänka antalet centimeter det minst ska vara. Idag hade vi verkligen behövt ploga 04 för det är kaos när alla bilar ska iväg mellan 07-09 och sen på eftermiddagen när alla kommer igen. Men det gick iaf och det var huuur roligt som helst :)


Sen så ploga jag in i en postlåda med haha, skulle putta snön åt sidan men istället för att Holderna ska gå rakt som jag ville så gled den i sidleds och tryckte till brevlådan men som tur var tog damen inte illa vid. Hon blev glad för nu hade hon en anledning att byta postlådan haha :) Holdern har verkligen gått breeeett idag, det har varit halt som fan. Óch alla tröga människor som går på gångbanan som ser att jag kommer glidandes på sidan borde själv fatta att man inte kan fortsätta gå emot mig. Sen blir dom sura och blänger som fan för att jag inte kan flytta på mig när dom kan ta ett jävla steg ut i kanten och undvika så att jag kör på dom (nu hände detta inte som tur var). Så jag fick ratta så in i helvete idag men så jäävla roligt :D


Nu ska jag käka, snart helg igen ju :D


pussss

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards