Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Emma - 1 februari 2012 21:47

Hej godingar!

Nu kommer ett litet tycka-synd-om-mig inlägg haha!

Igår på fotbollsträningen körde vi grodhopp och gör man dom ordentligt (som jag gjorde) så suger det som fan i benen. Imorse vakna jag och var lycklig för jag hade ingen träningsvärk mer än att jag bara var trött i benen. Efter lunch någon gång smög det på sig och nu ikväll hade jag så jävla ont! Men jag bet ihop och tog mig till boxpasset med mamma, körde gärnet och där var en jäkla massa höga knä och en del upphopp! Gissa om mina lår vart glada?! NOPE! Sen tyckte jag att jag inte var trött nog så skippa stretchingen och gick in på gymmet och körde 10 mins löpning i lätt uppförsbacke.


Och ja jag blev ju såklart trött men vad tänker jag med?!

Hur fan ska jag kunna gå imorgon?!

hahahha men ååh, det är skrattretande!

Men fan vad tränad jag blir ;) ''blink blink''


Såja det var det, får se hur glad jag är imorgon ;) är iaf nöjd över dagens träning :)


Imorgon blir det ingen träning, ska iväg och plåga livet ur mig!

Ansiktsbehandling och jag kommer som vanligt se ut som ett monster efter haha.

Får se om någon vill gå en runda med mig på kvällen, som de flesta kanske vet är jag väldigt rädd för mörker så själv går jag inte iaf haha :)


Godnatt pusss

Av Emma - 1 februari 2012 17:29

Halloj, haft en bra dag på jobb idag :)

Jag trivs så himla bra och har så otroligt rolig ihop med Nina, som jag jobbar med!

Får jag inte förlängt så kommer jag verkligen sakna ihjäl mig efter alla som jobbar där :(


I måndags när vi tömde papperskorkarna så trilla jag ur bilen, typ!

Öppnar dörren, sätter foten på en snöklump, foten glider iväg under tiden jag ska sätta ner den andra foten och tjoffs så la jag på marken och garva hahah. Nina i bilen bara '' hallå?! vart tog du vägen?!'' HAHAHA JAG DÖR!

Tidigare på dagen fantisera jag om hur det skulle se ut om jag trilla framför bilen och Nina satt kvar inne, vad hon skulle göra då! Hahahaha men ååh, garvar fortfarande!  :)


Hörde sen en sjukt rolig grej på radion igår, det var en man som tydligen spela in sig själv när han sover. Han hade vaknat mitt i natten av att en okänd arm la runt honom. Han började dra och slita och göra en massa konstiga ljud tills han upptcker att det är hans egna arm som somnat så han hade ingen känsel från axlen och ner. HAHAHAH meen åååh- vi bara satt och garva, fyfan vad roligt det var!!


Jag hoppas med hela mitt hjärta (igen) att jag får förlängt, bara två månader kvar!

Låt turen vara på min sida denna gången :)


Nu ska jag sova sen köra box med mamma :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards