Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Emma - 12 februari 2012 19:41

Hej på er, tänkte slänga in dagens sista inlägg!


Håller på att ladda in ny musik på mp3, ska ha skönsång i Holdern 04 imorgonbitti, haha.

Tiden i Holdern blir så mycket roligare när jag har grym musik i öronen!

Se upp imorgon Höörsbor, jag kommer flygandes fram med snö som flyger åt alla håll!


hahah godnatt på er


Denna sötnosen glider jag rundor med :)

 

Av Emma - 12 februari 2012 16:33

aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!

Jag ska befinna mig på jobb 04:00 imorgonbitti och börja ploga!

Glad tjej!!!

Jag har längtat så himla mycket sedan förra gången, ska bli så himla himla roligt :D:D


Kommer inte kunna somna ikväll bara för det, haha :)

 


Av Emma - 12 februari 2012 12:14

hallå :)

jag ääääälskar vädret alltså :D

Det snöar massor och det betyder att jag antagligen kommer att få ploga imorgon :D:D

Glad tjej!


Har varit ute och gått min vanliga runda som tar 50 min ungefär :)

Så himla skönt att bara gå och gå, och idag var det lite roligare eftersom jag pratade i telefon med. Annars lyssnar jag på musik så det går ju ändå :)


Idag ska jag ladda upp inför en jobbvecka, städa lite och bara mysa rundor :)¨

Vad händer för er?! :)


Och det är så himla tråkigt att Whitney Houston har lämnat in handduken.

En otroligt grym sångerska! <3

Pusss

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards