Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Emma - 7 februari 2012 18:02

Hej på er :)

Bloggen har varit död några dagar nu men mår inte så bra!

Är enormt förkyld, trött, huvudvärk och sover dåligt.

Så denna vecka blir det ingen träning, änsålänge.

Mina favoritpass är ju måndag-onsdag.

Dans-fuego, fotboll, box!

Men jag får ta igen nästa vecka :)


På jobb så har vi börjat måla i det rum vi sitter i, blir så fint.

Och ni som känner mig vet att jag älskar limegrönt.

Gissa om jag tjata om limegrönt?!

Haha jag gav förslag på alla möjliga saker som skulle målas men det jag fick igenom var en knopp på en lucka.

Haha snällt liksom. Sen kom alla på iden att måla toan med. Och jag bara men där kan vi iaf ha limegrönt. Och gissa vad?! Jag fick en vägg :D:D Haha den väggen vasken sitter på ska få bli limegrön. Så medans man sitter på toa kan man spana in den snygga väggen :D:D Glad tjej!


Veckan kommer nog bestå av målning men det är så otroligt roligt :)


Till helgen ska jag bara ta det lugnt, ut och promenera, gjorde det i söndags och det var så härligt :)

Min brors sambo kommer på fredag så det blir en riktig mysfredag :)


Nu ska jag starat glee och bli i sängen tills imorgonbitti.

Sköt om er, Puss


 

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards