Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 16 mars 2011 23:53

Hej.

Ville bara säga att jag lever.

Har haft en superhärlig dag idag.

Nu är jag så himla trött efter allt busande.

Godnatt

Av Emma - 15 mars 2011 12:30

Hej och hå ... kämpa på.

Det är full rulle just nu, packar som aldrig förr.

Blir två fulla dagar, men två roliga dagar.

Ha det nice, pööösss

Av Emma - 14 mars 2011 23:00

Ja jag har som sagt lovat Emelie ett inlägg med bilder på henne, för att jag skulle hämnas lite. Men när jag bläddrar igenom har jag nästan inga bilder :O För alla härliga bilder från 1an är på min första bärbara dator som är helt i paj, blir så ledsen när alla fina bilder försvinner och som jag inte kan få tag i igen. Men jag har några iaf, men tyvärr inga fula som jag önskade hahah. Så du får ett härligt inlägg istället Emelie, hoppas det duger ;) Tänkte berätta lite om varje bild, vad jag kommer ihåg från den bilden :)


UF mässan, fyfan vad tråkig den var. Emelie till vänster

 

Elin och Emelie på studenten


Emelie på studenten

   


Emelie och Malin på studenten



Jag försökte fota Emelie från sidan och sen sätta en banan en bit ifrån så det såg ut som hon gjorde något med bananen. HAHAHHAHA

   


Malin och Emelie på skolavslutningen i 2an :)


Fetto Emelie och jag. Fetto och jag bomba våra läppar med Emelies läppglans eller vad det nu var hahahah :D

 

Emelie på någon anläggningslektion, ser väldigt intresserad ut ;)

 

Jag och Emelie i 1an på maskinlära lektionen :D

 

Malin, Elin, Jag och Emelie utanför Åkarps allväxtcenter

 

Emelie inne på Åkarps allväxtcenter och dricker varm choklad :D


 

Här lyckades jag med bananen, HAHAHA :D

 

Malin, Emelie, Elin och Jag  i någons korridor på skolan :D

 

Någon vinter (08 skulle jag tro) där jag var sjuk fick jag denna bilden skickad på min mobil. Kommer inte ihåg vem som skicka den med personen bad mig lägga upp den på bilddagboken, hahaha.

 

Dalby stenbrott, tror Emelie hade saknat mig under vandringen ;)

 

Ja, man kan ju undra var Emelie var denna natt?!?!?! försvunnen i 3 timmar, HAHAH. för hon missa ju hela nyårsafton, bilden och hela köret. hahahahah. Linda, B, Pernilla, Elin och jag. Emelie var på övervåningen HAHA ;)


 

Emelie och jag när vi var i Dalby stenbrott med klassen. Nu fick hon lite mys eftersom hon saknat mig

 

Emelie och Malin i 1an :)

 


Så Emelie, nu kan du andas ut ;)

<3<3<3

Av Emma - 14 mars 2011 14:18

Igår när jag städade min bil :D

 

Riktigt finfin, bara måla i alla rostfläckar kvar :)

 

Av Emma - 14 mars 2011 11:01

Heej!

Vart har det fina vädret tagit vägen?!

Hoppades på sol idag så jag kunde måla alla rostfläckar på min bil.

Tvättade och städade den igår så nu är den riktigt finfin. Fattas bara färg som sagt.

Men det får jag väl ta en annan dag :)


Jag hoppas min onepiece kommer idag, åååhh..

Av Emma - 13 mars 2011 11:10

Frukostdags, massor med frukt - banan, äpple, päron och vindruvor. Lite glass och chokladsås. Himla smarrigt :D

 

Av Emma - 12 mars 2011 22:54

Jag har haft en riktigt mysdag.

Har varit på IKEA och Chilli med min bror och mamma.

Har ätit min favoritmat, spagetti och köttfärssås.

Kollat melodifestivalen, som förövrigt sög.

Har ätit fruktsallad, glass och chokladsås.

Ätit chips och druckit massa läsk.

Och det bästa är att jag har spenderat den hos min storebror i hans nya lägenhet. Så himla härligt sällskap. Ska sova här inatt, inviga hans soffa som är uuuberskön :D


Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagskväll :)



Min brors tvrum :)

 

Jag idag på Chilli :)

 

Gissa om jag kände våren ända ut i fingertopparna.

Av Emma - 12 mars 2011 19:10

Bästa dagen på väldigt väldigt länge <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards