Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Emma - 9 mars 2011 17:17

Jobbet verkar vara huuuur bra och roligt som helst.

Dom visade runt överallt, skitstort område, man kan inte gå över hela utan måste köra traktor haha, och det gillar vi :D skiitfeeettt!!! :D:D Jag börjar eventuellt jobba 21 Mars, och jag längtar så himla mycket :)


Men nog om det.

Ska köra till mitt fina hjärta om en timme ungefär.

Blir myspys all night long :D


Har ni haft en bra dag?!

Av Emma - 9 mars 2011 07:46

Tjatjatja.

Hur är läget en sådan vacker morgon som denna?

Själv är jag trött och seg i huvudet.

Har huvudvärk, antagligen för att jag sover så himla dåligt.

Längtar tills jag börjar jobba för då kommer jag minsann vara trött.

Att behöva gå upp halv 4 varje morgon varannan vecka lär nog ta på krafterna, haha ;)

Men roligt ska det bli :)


Men nu ska jag strax köra till jobbet.

Få träffa dom jag ska jobba med samt få reda på när vi börjar :)

Spännande.

Ha en bra dag gott folk :)


Bjuder på en söt bild, HAHAHAHAH

 

Ovido - Quiz & Flashcards