Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

ETT INLÄGG TILL EMELIE

Av Emma - 14 mars 2011 23:00

Ja jag har som sagt lovat Emelie ett inlägg med bilder på henne, för att jag skulle hämnas lite. Men när jag bläddrar igenom har jag nästan inga bilder :O För alla härliga bilder från 1an är på min första bärbara dator som är helt i paj, blir så ledsen när alla fina bilder försvinner och som jag inte kan få tag i igen. Men jag har några iaf, men tyvärr inga fula som jag önskade hahah. Så du får ett härligt inlägg istället Emelie, hoppas det duger ;) Tänkte berätta lite om varje bild, vad jag kommer ihåg från den bilden :)


UF mässan, fyfan vad tråkig den var. Emelie till vänster

 

Elin och Emelie på studenten


Emelie på studenten

   


Emelie och Malin på studenten



Jag försökte fota Emelie från sidan och sen sätta en banan en bit ifrån så det såg ut som hon gjorde något med bananen. HAHAHHAHA

   


Malin och Emelie på skolavslutningen i 2an :)


Fetto Emelie och jag. Fetto och jag bomba våra läppar med Emelies läppglans eller vad det nu var hahahah :D

 

Emelie på någon anläggningslektion, ser väldigt intresserad ut ;)

 

Jag och Emelie i 1an på maskinlära lektionen :D

 

Malin, Elin, Jag och Emelie utanför Åkarps allväxtcenter

 

Emelie inne på Åkarps allväxtcenter och dricker varm choklad :D


 

Här lyckades jag med bananen, HAHAHA :D

 

Malin, Emelie, Elin och Jag  i någons korridor på skolan :D

 

Någon vinter (08 skulle jag tro) där jag var sjuk fick jag denna bilden skickad på min mobil. Kommer inte ihåg vem som skicka den med personen bad mig lägga upp den på bilddagboken, hahaha.

 

Dalby stenbrott, tror Emelie hade saknat mig under vandringen ;)

 

Ja, man kan ju undra var Emelie var denna natt?!?!?! försvunnen i 3 timmar, HAHAH. för hon missa ju hela nyårsafton, bilden och hela köret. hahahahah. Linda, B, Pernilla, Elin och jag. Emelie var på övervåningen HAHA ;)


 

Emelie och jag när vi var i Dalby stenbrott med klassen. Nu fick hon lite mys eftersom hon saknat mig

 

Emelie och Malin i 1an :)

 


Så Emelie, nu kan du andas ut ;)

<3<3<3

 
 
emelie

emelie

15 mars 2011 10:41

Hahahahaha vilka bilder! Den där jag sitter på marken i arbetskläder va när vi skulle rensa hela den stora rabatten utan för tomathuset! Och det va du som va mest lat på den lektionen, jag har en bild på dig nånstans där du bara ligger på marken och sover hahaah;) måste leta upp mina gamla bilder med...

http://onhighheels.devote.se

Emma

15 mars 2011 11:33

hahaha jaha okej ;) sak samma hah :p Haha ja jag vet, jag har nog också några såna bilder där jag latar mig ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards