Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Emma - 7 mars 2011 22:20

Jag tänker börja med att säga att jag har världens bästa pappa.

Han vet varför jag skriver detta, haha ;) Men det är inte bara därför utan jag menar verkligen vart enda ord med.

Jag älskar dig pappa och är så himla glad att jag har just dig som min pappa.

Tack för att du alltid finns där <3


Annars så har jag beställt en onepiece idag.

Den är såå snygg och jag är så himla glad :D:D:D

Det blev snyggingen som jag la upp i något inlägg i helgen.

Så om 12 dagar är den hos mig, AAHH!! :D:D:D

Av Emma - 7 mars 2011 10:19

Hej solstrålar.

Visst är vädret bäst?!

Jag ääälskar det.

Solen skiner, vindstilla och fågelkvitter, ååh!

Vår vår vår!


Och jag trodde jag blivit bättre men uppenbarligen inte. Igår kom min halsont tillbaka och har varat hela natten. Och den har inte försvunnit än heller. Jääävla skit, hostan och förkylningen är fortfarande kvar. blääää


I fredags ringde jag till mitt jobb och frågade om man fick önska vilken vecka man jobba tidigt och vilken vecka man jobba sent. Idag ringde han och undra vilken vecka jag villa jobba tidigt. Eftersom min älskade mamma jobbar tidigt jämna veckor och sent udda veckor önska jag samma sak. Och han sa att det inte var några problem :) Gissa om jag blev suuuuperglad :D:D För hade jag fått jobba tvärt om hade jag bara träffat mamma varje söndag och varannan lördag. Och det hade jag inte kunnat leva med :O Så nu kommer jag jobba när mamma jobbar och när vi inte jobbar är vi fria tillsammans :D


Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards