Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Emma - 17 mars 2011 22:44

Jag har ju glömt att berätta vad jag haft för mig i veckan, häh.

I Tisdags drog jag till Fredrik, han fixa mitt avgasrör, sen körde vi och fixa baslåda och slutsteg. Koppla in det så jag fick fetingljud i min bil :D Sen kasta jag mig i sängen.


På Onsdagen skulle jag köpa med bullar till Jenny och Melvin. Kommer till Ican, har handlat för 33 kr. mitt kort funkar inte, testar 3 gånger. Får köra till Willys och ta ut pengar, funkar inte där heller, testar ytterliggare 3 gånger. Stör mig på att jag inte har 33 kr ute. Ringde Fredrik, körde till hans jobb och låna 40 kr. Körde tillbaka till ican och betala sen vidare till Blentarp. Pyh haha. Hade en heelmysig dag med dom två. Melvin och jag busade och lekte med bilar, traktorer och bilbanor. Jag läste för honom och kasta rundor honom i soffan. Såklart slog han huvudet men efter att han blivit tröstad av mamma Jenny så ville han bli kastad igen, haha. Men jag vägra kasta honom på ena hållet men han ville så gärna åt andra hållet där han slog i huvudet haha. Men det fick bli på ett håll bara. Sen åkte vi och hämta min bror när han slutat, skatta åt babes och urtvättade bhar HAHA. Sen hem igen och Jenny gjorde köttfärsslimpa, namnam. Lite väl stark för min smak men väldigt gott :D


Sen körde jag och min bror till veberöd och handla choklad, testa våra kort för tydligen hade hela Nordea haft krångel. Men det funka. Sen kolla vi på tv och sen körde jag hem.


Idag har jag inte gjort ett piss, jo hängt tvätt haha.

Skippa även träningen, kände inte för att vara dygnsur ytterliggare en träning och få tillbaka förkylningen igen. Har varit snorig på morgonen sedan i måndags. Så jag tog och körde 20 min på löpbandet här hemma, körde 300 sittups (25 repetitionerx12 set) 50 armhävningar(10x5) och 100 rygglyft (20x5). Sen hade jag världens huvudvärk och knalla in i duschen. Bättre än inget iaf haha.


Nu ska jag strax sova, Tim ville jag skulle lämna honom imorgon så klockan får ringa vid 7 tiden. Sen vid 10 ska jag få min sista lapp påskriven av arbetsförmedlingen sen behöver jag inte sätta min fot där mer, skönt. Dom har inte gjort någon jävla nytta sedan jag gick ut skolan.


Sen vid 17 tiden ska jag träffa Sandra för att kränga pizza och kolla bio. riktigt mysigt :D


Sen lördag blir det tight, lira boll i Höllviken och sen fort som faaan till Lindas party, Får fixa mig i bilen hahaha. Matchen slutar lite i fem, dom visa på eniro att det tog en timme att köra därifrån till Ystad och ska vara på partyt vid sex tiden. så blir rätt tight hähähähä.


Men nu har det blivit ett långt inlägg och vem fan pallar läsa liksom?!

Godnatt :*

Av Emma - 17 mars 2011 14:10

Jag är fortfarande irriterad sedan igår.

Den 9 Mars så fick jag ett mejl att min onepiece var påväg. I tisdags fick jag ett mejl till att den var påväg igen ?!?! :s och att det tog 5-7 dagar. Alltså får jag inte ens den denna veckan!!!!! Jag har väntat sedan den 7 Mars då jag beställde de, blir såå jävla sur. Jävla skitservice. Bäst för dom att det är mina drömmars onepiece!!! Fanfanfan.


Annars idag så ska jag träna i detta pissvädret.

Har ingen lust för fem öre.

I helgen så ska jag väl spela match och sen på Fredriks systers 20 årsfest.

Spännande :D Sen på måndag börjar mitt nya liv. Det ända jag kommer göra är att sova, jobba äta, sova, jobba, äta osv ena veckan. Andra veckan blir, sova, jobba, äta, träna, sova, jobba, äta, träna.


Jag fick en underbart besked i måndags.

ska fan visa att det är jag som ska ha den!!!!


Imorgon ska jag på bio med Sandra :D

En helmysig kväll :D

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards