Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Emma - 18 mars 2011 23:59

Nu säger jag och min underbara onepiece godnatt :*


 

Av Emma - 18 mars 2011 21:59

Hahhaha jag döööör.

Min låtsas fru är bara sååå jääävla gryym.

Fyfan vad jag har garvat, herregud alltså.

Hhahahahaa jag garvar bara jag tänker på den.

Den rekommenderar jag verkligen!!!! :D:D


Nu har jag hoppat i min onepiece och den är bäst.

Fyfan vad härlig den är!!! :D

Av Emma - 18 mars 2011 16:13

Jag är så himla lycklig över min egna onepiece.

Åhh, jag vill inte ta av mig den men måste,

Ska ju på bio ikväll :D

Ska träffa Sandra vid fem tiden, sen ska vi kränga pizza innan filmen. Vi ska se min låtsas fru :D Hoppas den är så bra som jag hoppas :)


Hoppas ni får en trevlig fredagkväll


  heeejdååå

Av Emma - 18 mars 2011 14:28

Den har kommit :D:D

Liiiite tight vid gumpen men en större storlek blir nog för stor på resten av kroppen. Den är redan för lång i ben och armar :p Men bara att köra lite rumpträning xD


 

 


HAHAHAHHAHA 

Av Emma - 18 mars 2011 11:19

Min frukost,  härlig bild va?! haha krovomelett och lite gurka.

Mådde rätt illa efter haha, gillar inte stekt ägg så det blev lite för mycket. Men nästa gång ska jag slänga i andra grejer också haha :D


Av Emma - 18 mars 2011 07:56

Vad fan är det som händer?!?!

Jag trodde våren var påväg, inte ännu mer snö.

Förfan alltså. Skulle inte förvåna mig om det ska komma snö såfort de blir bra väder i fortsättningen. fanfanfanfan!!! Jag hoppas detta var sista ''skvätten''.


Annars då?

Jo trött som fan, varit och lämnat min systerson.

Ska ta och sova några timmar till, blev lite sent igår. Och det får det inte bli mer, för hur ska jag då orka upp hlav fem på måndag morgon?! Men det tar vi då.


Vad ska ni göra idag då?!

Ovido - Quiz & Flashcards