Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Emma - 8 mars 2011 19:00

yäää, imorgon ska jag köra 20 mil.

Ska till mitt jobb och få träffa alla människor jag ska jobba med. Samt få se hela stället och fika. Fikan är viktig :D Drar vid 8 imorgonbitti, ska vara där vid halv tio. Spännande :)


Idag har jag bara segat, är så himla trött och slö. Men det blir väl så när man sover lite, går upp och är igång i 2 timmar sen lägger sig på soffan och halvsover. Ska bli skönt att få börja jobba, hoppas dom vet imorgon när vi börjar :)


Fick bilder av min syster från 2002-2004.

Hahaa så löjlig man såg ut.

Tim var så himla söt när han var liten.

Ett riktigt charmtroll :)

Av Emma - 8 mars 2011 08:07

Hejhej hemskt mycket hej.

Hur är läget idag?!

Själv är jag trött och sliten.

Förkylningen ger inte med sig, blir bara värre nu igen.

Samt att halsonten inte gett sig av än, fast jag trodde den hade det.

skiiit!!


Men vädret är så himla härligt :D

Jag älskar det!!!


Har drömt om min onepiece inatt, så himla fin är den.

Längtar ihjäl mig!!


Klockan ringde halv 7, gick upp och väckte min systerson.

Körde och lämna honom samt min lillebror.

Nu ligger jag i soffan och kollar på Vakna med the voice.

Dom pratar om facebook, orkar inte skriva allt så lägger in bild.

 

Jag tror inte på det, men hon verkar tro på det.

Vad tror ni?! :)


Nu ska jag gå och hämta en skål med K-special, namnam

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards