Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 6 mars 2011 11:54

Men tjaaa.

Hur är läget?!

Själv är det braauu fast jag fortfarande är sjuk.

Förkylning och hosta kvar, skönt att halsen känns bättre :)

Fast ibland får jag ont men hellre det än att ha ont alltid :)


Men jag bara älskar vädret, är våren påväg tro?!

I hope so <3


Nu ska jag strax åka till min bror, ni får två bilder.

Längesen jööö :)


    PUSS

Av Emma - 4 mars 2011 22:04

Den här vill jag ha i födelsedagspresent!

1546 kr men det är värt varenda öre   


Av Emma - 3 mars 2011 17:45

Vill ni veta något trevligt?!

Jag hostar så mycket och länge att jag får klökningar, säger man ens så?! :s haha. Men iaf, det är så äckligt för jag hatar känslan av att kräka, blööh. Nej nu pratar vi om något annat. När ska jag bli frisk?! Jag undrar verkligen det. Min hals gjorde sååå himla ont imorse men nu har jag bara lite känning men sen fram mot kvällen blir jag jäääätttteeehes och får ont som fan. Undra varför?! Får kolla nästa vecka om det inte är bättre. Har ju ''bara'' gått 11 dagar. haha :(


Imorgon ska jag faktiskt iväg och vara ute heeela dagen.

Ska rensa upp i en trädgård, himla trevligt.

Men antar att det kommer bli jobbit, har legat i soffan i 10 dagar innan liksom haha. Men får ta det lugnt och försiktigt eftersom jag inte är frisk, inte ens halvvägs till att bli frisk :( Lite beskärning och skott som ska bort bland buskar och där dom fällt träd innan. Skojskoj :D

Av Emma - 3 mars 2011 09:54

Tjaaa, har ni saknat mig?!?!

Hahha nää tänkte väl det :)

Igår hade jag inte tid med datorn och det var väldigt skönt ;)


Igårmorse åkte jag, mamma och lillebror till Horby (Hörby) där min storebror just flyttat till en 2a :) Vi åt och sen gick jag och la mig i hans nya säng och stanna där i en halvtimme. Världens härligaste madrass så ska köpa en likadan när jag börjar jobba, 1300 kr men det är det värt för att kunna sova ordentligt :) Sen ville Tobias ha en TV bänk så jag var snäll och sa att vi kunde ju åka tillsammans till IKEA. Så vi drog dit, jag handla en ny kudde eftersom jag glömde min härliga kudde hos min syster i Stockholm. Min bror handla sin TVbänk och sen lite småprylar till som jag kom på under tiden vi var där. Och där fanns sååå fina krukor men såklart ville han inte ha dom, hahaha. Jag längtar tills jag själv får inreda mitt hem. Det kommer vara svart, vitt och limegrönt. ALLT!!! Så jäävla nice alltså, ååh längtar :)


Sen körde vi till Burlöv, han fick en inflyttningspresent av mig, och vad tror ni det är!? Jo en limegrön vattenkokare, HAHA :D Något måste vara limegrönt så jag känner mig välkommen haha ;) Köpte en till mig själv också. Fixa Elinplutts födelsedagspresent efters om hon blev 20 igår. GRATTIS IGEN SÖTNOS <3<3

  SNYGG VA?!?!? :D:D:D


Sen körde vi hem och åt spagetti och köttfärssås, och sen for vi till Horby igen och bar upp hans grejer, jag hjälpte honom med hans TV bänk och lite sånt, sen körde jag hem vid 20. När jag kommit halvvägs hem ringer Tobias och säger att jag glömde mjölken så jag fick vända, SKIT!! Sen hem och packa lite saker och sen iväg till Eslöv och tanka mamma bil, sen vidare ut till Svalöv till Elin. Hon skulle ju bjuda på tårta och jag trodde aldrig hon skulle säga att jag fick komma fast jag är sjuk haha men det fick jag. Tårtan var uuuunderbar (tog bara en liten bit eftersom jag inte ska äta sånt mitt i veckorna, men kalas är undantag, eller hur? ;) ). Sen kolla vi på Big Brother och prata länge tills min röst blev ännu sämre än vad den redan var.


Sen somna jag och vakna halv 7 då Elin försvann från sängen. Sen somna jag om igen och vakna halv 8. Nös 12 gånger i rad och jag skojar inte. Jag fattar inte vad fan som hände. Det kittlades i näsan och jag bara nös och nös Hahaha helt sinnes. Att man kan nysa sååå många gånger i rad trodde jag aldrig :O Men sen kom Elin upp och vi gick och gjorde Tee, eller Elin gjorde åt mig ;) Sen körde jag hem vid 8 och Elin körde till jobb. Körde in om Eslöv och handla nybakta bullar med hem.


Och nu sitter jag här och är snorig, ont i Halsen och hostig. Idag är det 11 dagar och inget tecken på att det ska bli bättre. Är nog dags att åka till doktern.


Nu har ni fått min gårdag i massor av text haha ;)

Av Emma - 1 mars 2011 14:27

Dags för lite mellanmål :)

Saft, ostbulle och vindruvor.

Himla smarrigt :)


Om ni undrar varför jag dricker med sugrör är det bara för att jag bombar mina läppar med lipsyl nu när jag är sjuk, spräcker dom hela tiden och det smakar äckligt om jag får lipsyl i munnen när jag dricker vanligt HAHA


   

Av Emma - 1 mars 2011 13:18

Det är så typiskt mig att lyckas med korkade saker.

Innan så skulle jag värma min risalamanta i micron.

När det är 2 sekunder kvar säger det bara POFF.

Och jag bara slår ett öga mot micron och skriker NEEEEEJ!!!

Mamma fattar ingenting och jag står helt still och tänker fanfanfanfanfan.

Öppnar micron och den är full med risalamanta, mm kul liksom.

Skit!!

Av Emma - 1 mars 2011 11:22

Jag ser ju lagom pigg ut.

Har ont i min kind, fått ett sår ovanför min tand så varje gång jag tuggar så tUggar jag på såret, nice va?! Sen har jag min dagliga halsont och snoriga näsa. Har hällt i mig hostmedicin så för tillfället hostar jag inte. Ska ta en alvedån nu och hoppas att huvudvärken försvinner samt krypa tillbaka till mitt soffläge där jag spenderat alla 9 dagar jag varit sjuk.


 

Av Emma - 1 mars 2011 07:14

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min och Fredriks 3 års dag.

Var tusan tar tiden vägen?!

Ja har haft 3 fantastiska år men också dom 3 tuffaste åren någonsin. Men vi håller ihop i vått och torrt. Jag älskar dig min fina älskling <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards