Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Emma - 12 mars 2011 22:54

Jag har haft en riktigt mysdag.

Har varit på IKEA och Chilli med min bror och mamma.

Har ätit min favoritmat, spagetti och köttfärssås.

Kollat melodifestivalen, som förövrigt sög.

Har ätit fruktsallad, glass och chokladsås.

Ätit chips och druckit massa läsk.

Och det bästa är att jag har spenderat den hos min storebror i hans nya lägenhet. Så himla härligt sällskap. Ska sova här inatt, inviga hans soffa som är uuuberskön :D


Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagskväll :)



Min brors tvrum :)

 

Jag idag på Chilli :)

 

Gissa om jag kände våren ända ut i fingertopparna.

Av Emma - 12 mars 2011 19:10

Bästa dagen på väldigt väldigt länge <3

Av Emma - 12 mars 2011 11:49

Tjatja.

det var inte igår? :)

Tråkigt att blogga när jag ändå inte gör något speciellt.

Fast i onsdags åkte jag till Elin, mös med henne hela natten samt hela torsdagen. Jag lagade wokade grönsaker, klyckling och nudlar till oss. Sen på kvällen körde vi hem till mig, köpte vars en cheeseburgare på vägen, namnam. Fredagen ägnade vi 2,5 timme åt att klippa päron och äppleträd. Sen åkte hon hem och jag gjorde mat här hemma, samma mat som hos Elin, haha., Det blev uppskattat iaf, vi brukar göra sån mat men bara det att jag krydda detta annorlunda och det blev suuuupergott!!!! :D


Igårkväll så kom Louise och hennes mamma hit. Snacka skit och fika. Trevligt. Kolla på lets dance och jag fick nästan damp när Frank höll på att åka ut, slösade 11 kr på honom men det var det värt eftersom han fick stanna :) Tur Norrbaggen åkte ut, det var fan på tiden. Nästa vecka får Tina åka ut så är mina favoriter i final, sen vinner Frank över Jessica haha :D Hålla tummarna kan jag göra iaf :)


Idag vet jag inte vad som händer.

Får se :)


Söt bild, hähähäähähähähähäh

 

Ovido - Quiz & Flashcards