Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Emma - 24 mars 2010 22:03

Har bäddat ner mig i min säng och pratar med min underbara pojkvän. Kommer bli en tråkig helg utan knappt något prat i och med det är dyrt att skicka sms i Danmark, minns när jag var i Norge i 4 dagar. fy vad min räkning var dyr. Tror ett sms kosta 3 kr och är man van att höras mycket varje dag blir det en plåga:( Men vi överlever väl, haha. Jag har andra människor som man kan prata med   


Är riktigt riktigt trött, vet inte varför. Känns som jag har sträckt baksida lår med, haha vaknade imorse av att jag inte kunde sträcka ut benet. Men jag har inte gjort något så vet inte vad jag håller på med när jag sover. Hahhaa. Undra om jag tränar när jag sover? Tänk så bra det hade varit, slå två flugor i en smäll. Träna och sova samtidigt, två underbara grejer. Nej men skämt och sido, hur fan kan jag har så ont?:s Men men, får träna imorgonbitti med, sen ut och gå och sen förhoppningsvis sista brottarträningen, vilket ska bli skönt. Längtar efter att få spela boll :)


Nu ska jag iaf stänga av så vi hörs imorgonbitti :)

Puss och Godnatt   

Av Emma - 24 mars 2010 20:09

Har ätit och varit i stan med Tim så han kunde hyra två filmer samt köpa lite godis med. Ja han får precis som han vill;) Men konstigt nog så handla han bara botten full i en godispåse haha, men han var väl inte så sugen idag. Men han hyrde en lego film samt en scooby-doo film. Jag tyckte vi kunde hyrt filmen ''upp'' men det ville inte han, elak som han är. haha, men jag får väl hyra den till nästa helg istället.


Har duschat och väntar på att Tim ska duscha klart så jag kan klippa hans naglar, intessant att veta va? haha tänkte väl det   


Såg just att fuskbyggarna kommer ikväll, gillar att kolla på det men fattar inte att människor kan utsätta andras liv så som dem har gjort. usch och fy på dem. Det börjar iaf kl 21.00 för er som inte vet, på TV 4. Men nu ska jag fortsätta kolla på Family Guy, haha det är fett :D


Puss

Av Emma - 24 mars 2010 17:58

Hahha jag som var så himla glad och undrade var alla 25 besökare var ifrån men jag klicka in på Elin ''sunkens'' blogg och fick se att hon skrivit om mig där, haha. Det förklarar en hel del :D    

Av Emma - 24 mars 2010 17:41

Fy vad hungrig jag är, Pappa håller på att laga mat till oss. Idag blir det fläskfile, ris, sås och salld, mums:) Åt vid elva innan och sen var jag ute och gick och sådant, renbäddade sängen och sen somna jag gott tills mamma, pappa och Tim kom hem. Mamma rusa in och tacka för presenten och hennes kommentar som alltid '' Det hade du inte behövt, men tack ändå''. Ja hade det varit jag som fyllt år hade jag nog blivit sur om inte jag fått något, fast o andra sidan är det ombytta roller nu:) Men hon uppskattade det iaf och hon kom inte med någon kaka heller så jag håller tummarna  tills imorgon, för då sa hon att hon kunde köpa bakelse med hem :D


Vad har ni annars gjort idag? Haft en bra dag hoppas jag. Vädret har verkligen varit kanonfint ute, lite blåsigt men ändå helt underbart:)


Hahha, kom på en rolig grej innan i stan, Hade på mina brillor, vista stora så man ser ut som en flyga, men underbart sköna. Niklas sa då till mig såhär i bilen.

Niklas: Ska du ha dem på dig när vi går ur bilen?

Jag: Eh ja, varför inte?

Niklas: Du ser förjävlig ut, jag går inte med dig om du har dem på dig.

(Jag kliver ur bilen med dem på, niklas kliver ur och ställer sig och glor och säger.

Niklas: Men hör du inte, ta av dem nu och sen går vi.


Hahaha, har han glömt vem som är storasyster?

Men nu är det äntligen mat, gott.


 

Puss

Av Emma - 24 mars 2010 12:26

Tiden går skit sakta men ändå får jag så mycket gjort, vilket är bra:)

Var en sväng på gymmet innan, men crossade bara, förbrännde 300 calorier. Inte så mycket men alltid något, sen hämta jag bror, handla mammas present som blev ett presentkort på 200 kr på Lindex, körde hem, åt, hängde upp tvätten och sen fick jag med mig min bror ut för att gå en runda. Vädret är verkligen underbart idag. Vi gick en runda på 3 km, tror den är det iaf, precis lagom innan man tröttnar    

Så vi har varit duktiga och rastat fläsket idag med, ska in på gymmet imorgon med och sen gå på eftermiddagen när jag hämtat bror min:)


Typ jag och Niklas om han inte följer med ut imorgon


Vårt hus, ligger så otroligt mysigt 


  Min bror ser ut som en lite nisse, haha ^^,


Heja heja 


Två fina pållar :) 


  Bror, haha.


  Mitt ute på landet


Mammas present :)


Vi hörs sen, Puss

Av Emma - 24 mars 2010 08:42

Sovit gott? Det har iaf inte jag, har fått asont i ryggen, vet inte hur jag sover nu för tiden?:s Så blir nog bara att man går en runda här hemma, för idag är det kanonfint väder ute på landet, höhö:) Men får se, jag kan säkert göra både och.


Ska hämta min bror när han slutar sen, så han slipper böla att han får gå, muhaha. Ska kanske lämna honom i stan ändå? Haha, nej skämt och sido. Tar inte så lång tid att hämta honom:)


Idag fyller min mamma år, så får se om jag hittar en present till henne, vet inte riktigt vad jag ska köpa, men om jag inte hittar något så får blommor duga sålänge så får jag kolla nästa vecka när jag har lov, fast ska iofs jobba men någon tid har jag säkert. Men jag får ingen tårta i helgen då hon ska firas, för då är jag som sagt på träningsläger, hoppas hon köper något med sig hem idag, någon god kaka  


Nu ska jag äta iaf så vi hörs sen :)


Puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards