Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

hungrig

Av Emma - 24 mars 2010 17:41

Fy vad hungrig jag är, Pappa håller på att laga mat till oss. Idag blir det fläskfile, ris, sås och salld, mums:) Åt vid elva innan och sen var jag ute och gick och sådant, renbäddade sängen och sen somna jag gott tills mamma, pappa och Tim kom hem. Mamma rusa in och tacka för presenten och hennes kommentar som alltid '' Det hade du inte behövt, men tack ändå''. Ja hade det varit jag som fyllt år hade jag nog blivit sur om inte jag fått något, fast o andra sidan är det ombytta roller nu:) Men hon uppskattade det iaf och hon kom inte med någon kaka heller så jag håller tummarna  tills imorgon, för då sa hon att hon kunde köpa bakelse med hem :D


Vad har ni annars gjort idag? Haft en bra dag hoppas jag. Vädret har verkligen varit kanonfint ute, lite blåsigt men ändå helt underbart:)


Hahha, kom på en rolig grej innan i stan, Hade på mina brillor, vista stora så man ser ut som en flyga, men underbart sköna. Niklas sa då till mig såhär i bilen.

Niklas: Ska du ha dem på dig när vi går ur bilen?

Jag: Eh ja, varför inte?

Niklas: Du ser förjävlig ut, jag går inte med dig om du har dem på dig.

(Jag kliver ur bilen med dem på, niklas kliver ur och ställer sig och glor och säger.

Niklas: Men hör du inte, ta av dem nu och sen går vi.


Hahaha, har han glömt vem som är storasyster?

Men nu är det äntligen mat, gott.


 

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards