Alla inlägg den 23 mars 2010

DM

Av Emma - 23 mars 2010 19:49

Såg just att vi gick vidare i DM, ska möta Eskilsminne den 2 Maj, borta. Fy vad tråkigt, hade hoppats på hemma, haha^^. Men jag hoppas verkligen alla bra  spelare kommer tillbaka så vi kan få ihop ett a-lag snart, o andra sidan är det inte säkert att jag spelar haha, vem vet när någon kommer och petar mig? Ingen som vet.


Jag kanske bryter benet eller krockar så jag inte kan stå, haha nej men vad tänker jag med? Jag ska inte krocka eller bryta benet eller låta en människa få peta mig, sålänge jag inte slutar spela eller inte vill spela mer så ska ingen ta min plats, ska jag behöva träna 7 dagar i veckan för att få behålla den, ja då får jag nog göra det. haha   


Ikväll har jag inte gjort ett piss, skulle försöka göra projektarbete men stötte på ett problem så fick skicka mejl till min lärare så hoppas jag har fått svar imorgon så jag kan fortsätta. Tänker inte gå till skolan imorgon, ser ingen mening med det. Alla är gnälliga och sen är inte Elin där och henne saknar jag. Sen kommer vi gå igenom allt på måndag igen, och dessutom är jag fortfarande halvdålig, halvdålig? hur fan lät det. ahhaha.


Men imorgon vill jag ändå gå till gymmet, har inte varit där på länge nu. Måste få bort mitt fett som jag inte gillar alls. Snart går kortet dessutom ut, men så fort jag tycker vädret är okej ska jag röra på mig varenda dag, även hur jobbigt och tråkigt det än är (förutom när jag är akut sjuk)


Hahah vilket meningslöst inlägg egentligen, men det är roligt iaf:)

Ska visa lite bilder som gör mig glad just nu.


Min underbart vackra vän Elin. Du är bäst <3


 

Jag, Nyår hos Elin. 08 <3


Jag och min älskade pojkvän i somras <3 


Jag i 1:an med öronproppar i näsan, hahaha

  Elin ute i skogen, i 1:an <3


  Första året ihop, Nyår hos Torre.

Torre, Emma B, Pernilla, Elin och jag


  En dag på stan, Torre lilla (min svägerska). haha


Jag älskar mina vänner när alla är vänner och ingen surar. Men tyvärr varar inte det underbara föralltid. Förstår inte varför en vänskap ska rasa bara för ''dåliga dagar'' Gör det de, då är man inte riktiga vänner, vänner håller ihop. I vått och torrt, men uppenbarligen inte mina ''vänner''. Elin vet jag iaf var jag har och hon är verkligen bäst :) <3


Nej nu har jag uppehållt er förlänge, haha. Tror inte ens någon lär läsa hela inlägget.  


Puss på

i love smileys :D


Av Emma - 23 mars 2010 17:43

Är så jävla rastlös, vet inte vad jag ska göra. Men får väl försöka komma igång med skolarbetet. Typ projektarbete och samhälle, usch säger jag bara. Men ska man komma undan utan ig så får man jobba, haha:p


Har just pratat med Bengt, han jag jobba hos förra året, ska jobba påskveckan. 10-18, ska bli skönt med lite pengar igen. Att leva på studiebidrag är hårt om man är van att alltid ha pengar, haha:) Vet inte ens när han öppnar, men förmodar att det blir i helgen då min kära Elin ska jobba hos honom. Han äger en egen platskola i skarhult som säkert ingen vet var det är, haha. På somrarna är det underbart att gå i plantshopen, han har allt utomhus. Solen steker, trevliga kunder och pengar.

Bild från plantskolan i somras:)


Höhö, nej men nu har jag skrivit asmånga inlägg idag haha   

Lite dryg är jag men det är roligt att skriva när man väl börjar med något nytt. Men nu får jag väl se till att komma igång med arbetet.



Puss

Av Emma - 23 mars 2010 14:38

Har börjat lyssna rätt mycket på den här låten, tack vare Elin. Hahhaa^^,

Beyonce Ft R. Kelly . if i were a boy


            

Jag bara älskar smileysen , hahah :D

Av Emma - 23 mars 2010 13:48

Titta vilken sötnos jag hittade ^^,

(För er som läst min andra blogg, ni har redan sett bilden)

Elin lär så ihjäl mig snart, haha   

Underbara Elin :*



 

Av Emma - 23 mars 2010 13:32

Har just hämtat Tim från skolan, så nu ska jag göra varma mackor till oss. Riktigt gott. Varma mackor med ost och ett glas juice eller oboy till är som pricken över i:et   


I helgen är det träningsläger i Danmark, ska blir roligt. Hoppas bara att det inte blåser allt för mycket och att solen skiner. Vet inte hur många som ska med eller vilka som ska med, men jag hoppas jag hamnar med några trevliga i mitt rum, haha. Jörgen (tränare) och min deal var att om jag följde med så skulle han och jag bara slappa och äta så jag hoppas verkligen att han håller det fortfarande, haha. Hur nice är inte det, alla får träna och jag ligger bredvid med mat och dryck. Nice, eller hur? Nej men skämt o sido, jag tror det blir en rolig helg   


Puss

Av Emma - 23 mars 2010 11:41

Någon som vet hur man ändrar det som är grönt på min blogg?

Just nu ser det dödingt ut. Är tacksam för allt hjälp jag kan få, haha :)


Jag kan säga att jag är 100 gånger nöjdare med bloggplatsen.se än blogg.se Här kan man ändra ännu mer och allt är också 100 gånger enklare plus att allt blir mycket snyggare, förutom det som är grönt på min blogg. Hahaha men jag får leva med det sålänge tills jag hittar ur man ändrar det :)


Puss

Av Emma - 23 mars 2010 11:03

Halloj :)


Har haft blogg tidigare ihop med Lina men tyckte inte det var så spännande i längden, så valde att skapa en egen:)


Så nu har jag egen blogg, går sista året på Hvilan Utbildning inrikting trädgård. Blir 19 i år och har en underbar pojkvän som jag varit tillsammans med i lite mer än 2 år samt förlovade i mer än 1 år :) Jag har spelat fotboll i 14 år och börjar trappa ner på det i o med skolan tar mycket tid nu. Men snart, snart är det studenten!!   


Det var lite för mig, nu ska jag fortsätta tvätta och städa:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards