Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Emma - 25 mars 2010 22:03

Känns som att alla kommer skratta åt mig imorgon, men jag är en sån som klär på mig mer än vad jag behöver, tar med kläder efter väder, plus allt gott som jag ska ta med, men det ryms i väskan som jag ska ha i bilen, förutom chips och cola :) Jag har en rullväska och en bag, men i bagen har jag skor, handskar, benskydd samt träningskläderna jag ska ha imorgon på träningen. I min resväska ligger kläder som jag ska ha till dem andra träningarna, och ja. Vissa grejer kommer jag använda mer än 1 gång, men typ underkläder, handduk, t-shirt till alla träningarna. Myskläder till kvällarna och chips + cola. Det tar jävligt mycket plats om man ska ha kläder efter väder, på ena håller ska det regna hela helgen och på andra håller ska det bli skinande sol. Känns som att detta blev ett klagoinlägg men jag har hellre för mycket kläder än för lite :) haha. I handväskan ska min frukt, kakor och en liten cola få plats i. Ska dessutom ha min egna kudde med mig haha. Har jag hela rummet med mig tro? Men ska man inte frysa, njuta av en hel helg och sova gott. Ja då får man fan ha mycket grejer med sig. haha.


På söndag kommer jag säkert störa mig på att jag tog med en massa onödiga kläder, men det hoppas jag inte att jag gör. Eller jo på ett sett, för då kommer det vara otroligt härligt väder ute. haha detta är fan svårt.


Om någon i mitt lag läser min blogg idag eller imorgon, VAD FAN HAR NI MED ER? HUR MYCKET HAR NI PACKAT I?

:D

Av Emma - 25 mars 2010 21:04

Vi glömde köpa smör så jag slipper baka, WOOHOWW:)

Får bli kladdkaka med grädde istället, mums.

(Tur att det blir lite träning i helgen också, hade rullat fram annars)

Av Emma - 25 mars 2010 20:57

Sådär nu är jag hemma, blev massa gott till helgen, Kakor i massor, godis, cola, chips och frukt. Kan det bli bättre? knappast, det blir inget träningsläger - det blir ett fettoläger :D haha, men det gillar vi, iaf jag.


Hoppas träningen går bra för dem andra, sista brottarträningen idag ju, men för mig blir det att baka äppelpaj bara för att jag lovat Tim, varför ska han vara som mig - komma ihåg precis allt som folk lovar. Hahaha. Så får väl fixa det sen plugga och packa. Vad fan har jag gjort idag egentligen haha, igår gick tiden sakta och gjorde hur mycket som helst. Idag har tiden gått riktigt fort och har knappt hunnit med något.


Förövrigt får jag gratulera min pojkvän som blir hela 21 år idag.

Grattis på din dag älskling    (jag vet, smileysen skulle varit tvärtom)

 

:/

Av Emma - 25 mars 2010 18:13

Hinner inte träna idag tyvärr:( Ska till City gross nu med mor och far och handla massa gott till i helgen. Sen måste jag göra klart samhällen som jag inte gjort klart idag i och med jag tvättat bilarna, men o andra sidan får jag massa träning i helgen och jag har rört på mig nästan hela veckan :)


Vi hörs när jag kommer tillbaka.

Puss

Av Emma - 25 mars 2010 14:40

Vilket jävla väder det är ute, fy vad underbart det är ute. Har tvättat min bil, både invändigt och utvändigt, slängt skit, dammsugat upp allt äckligt som mitt företag har skitat ner, sista gången jag ska ha sånt skit i min bil. Men nu är den en riktigt skönhet :)


     


Min fina bil samt mammas bil, har tvättat båda men mammas var självklart värst. Fy vad möget satt hårt men gnuggade livet ur mig, haha. Har dammsugat och tvättat bilen både invändigt och utvändigt som jag skrev innan haha. Men dagern har varit riktigt härlig idag, man vill bara vara ute och ta det lugnt. Tobias tyckte vi skulle ta och köra cabbe in till stan sen, så får se haha. Men fan vad skönt det ska bli och köra cabbe till träningarna sen, tufft att vara 19 och köra c70 cabbe, yäääs   


Nu ska vi fika, Puss

Av Emma - 25 mars 2010 09:07

Godmorgon bloggen   

Vilket underbart väder det är idag, har ingen lust att vara på gymmet och kämpa idag, ska nog ut och gå eller jogga när jag lämnat Niklas. Man blir på så himla bra humör av vädret, åhh. Tänk om det kommer vara sånt här väder hela helgen i Danmark? Då kommer jag vara otroligt lycklig. :)


Vad händer annars idag då?

Själv ska jag lämna bror nu snart, ut och gå/springa, Tömma diskmaskinen, städa mitt rum, och plugga. Men för att göra pluggandet roligare så ska jag nog sitta ute med en filt i solen och plugga. Tror jag pluggar bättre med bra musik och underbart väder.


Idag kommer dessutom min andra bror, storebror Tobias hit. Ser man han en gång i månaden så har man tur, haha. Men ska iaf hämta honom sen vid tolv tror jag, om han inte har ändrat tiden. Visst är det underbart med körkort? haha. Jag vet inte hur många gånger han har blivit mobbad för det. När jag var 16 år och skulle gå på handledarkur sa jag till honom att jag kom till att ha mitt körkort före dig. Han bara skratta och sa jaja. Men 2,5 år senare så fick jag mitt körkort och han har både hunnit börja och sluta rätt många gånger, höhö. Men vilket är väldigt synd för han kör bil otroligt bra, men han har iaf läst mina körböcker vilket är en bra start. Kämpa bror, så kan du köra till oss istället för att åka buss :)   

Nej nu är det synd om honom för att jag hängt ut honom, men det är sånt man har syskon till, haha.

Min storebror Tobias :) , (lillebror ligger bredvid)


Hahha fan vad rörigt det blev med alla brödrar haha, har iaf Niklas (lillebror) och Tobias (storebror) Har också en syster dessutom, Jenni (storasyster)


Nu ska jag lämna min lillebror, vi hörs sen.

Puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards