Alla inlägg den 29 mars 2010

...

Av Emma - 29 mars 2010 22:28

Nu ska jag gå och lägga mig, är riktigt trött. Mitt finger är lika svullet som igår, typiskt. Får fortfarande inte av ringen. Tänker inte träna föräns den är av iaf.


Godnatt och sov gott alla.

Puss

Av Emma - 29 mars 2010 21:35

Förlåt för att jag inte bloggat men åkte till Nova lund så fort jag slutat och kom hem för en stund sen. Dagen på jobbet gick bra, sjukt tråkigt men jag överlevde. Finns ingen plats att ta skydd mer än i boden om det skulle börja regna, tråkigt. Måste jag jobba ute i regn, så hoppas verkligen att det inte regnar i veckan. Sålde bara penceer och påskliljor idag. :) Har fått gräva upp resten av alla klätterväxter som Elin inte hade gjort klart, sen grävde jag upp alla barrväxter och satte ut. För er som inte vet jobbar jag på en plantskola 3 km från mig :)


Har handlat ett par skor, en tröja och skosnören till mina skor. Men dem hade inte limegröna så det får vara blåa sålänge, om ja inte behåller dem vita tills jag hittar gröna :) Bjöd sen min syster på mc för hon var med mig. Riktigt jävla gott. Men sen bjöd hon på Mcflurry Lion, riktigt god glass.


        Ja, jag funderar fortfarande om blått verkligen passar, men orkar inte ändra. Så det får se ut så tills jag hittar gröna snören :) 



 

skriver godnatt sen, ska kolla klart två ½men.

Puss

..

Av Emma - 29 mars 2010 09:26

Godmorgon allihop :)

Sovit gott? i hope so.

Jag har sovit uberskönt, jag älskar min säng. Saknar bara min pojkvän men om en vecka ses vi, förhoppningsvis :D


Vad händer idag då?

Själv ska jag jobba, börjar nu kl 10 och jobbar till 18. Så tyvärr kommer jag inte blogga där imellan men ska ta igen det på kvällen ;) haha. Har jag börjat med många inlägg så är det tråkigt att dra ner på det. haha men sånär jaf.


Hoppas ni får en bra dag så hörs vi sen.

Puss   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards