Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Emma - 30 mars 2010 22:16

Pajen är klar!!!!

Så jävla gott.

Nu ska jag njuta så vi hörs imorgon.

Godnatt <3

   

Av Emma - 30 mars 2010 21:36

Har kommit hem och gjort paj med, mums. Just nu är den i ugnen och jag bara längtar tills den är klar. Äpplepaj är ett av det bästa som finns. Nybakad äpplepaj och massor med vaniljsås. Jag tänker på sommar när jag äter det, fy vad gott det är. Ska mumsa i mig det innan jag ska sova:)


Min ring vill fortfarande inte av, kan inte svullnade bara gå ner? :(

Här kommer iaf lite bilder från idag.


Mini orkideer, riktigt gulliga :D 


Primula - Jordviva


  Och snygg bild på mig, haha. Illröd i ansiktet. JA jag har bränt hela ansiktet :(

Av Emma - 30 mars 2010 19:12

Nu har jag kommit hem, planterat mammas blommor och ätit. Nu sitter jag och spelar Wii med Tim, han är sur för att jag bloggar haha. Men ska duscha sen och sen köra in till stan och handla äpplen och grejer. Ska baka paj idag hade jag tänkt mig, riiktigt gott ska det bli :) Lägger in bilder ikväll när jag kommer tillbaka:)


Vad har ni gjort idag?

Hoppas ni haft en bra dag iaf :)


Pusss

Av Emma - 30 mars 2010 09:33

Ska bara lägga in mina räkningar innan jag ska åka och jobba. Vädret är riktigt härligt ute, men lite småkyligt tyvärr. Men jag hoppas det blir bättre under dagen.

Jag önskar er alla en trevlig dag på jobbet, på ert lov och ni som tyvärr är arbetslösa. Men det kanske är er dag idag :D


Vi hörs sen.

Pusss

Av Emma - 30 mars 2010 08:35

Godmorgon på er, sovit gott?

Det har minsan jag gjort, men är väldigt trött.

Idag blir det jobb, 10-18 - inte jätte spännande men det får gå.

Det är iaf pengar, så tänker jag   


Vad ska ni göra idag? Jobba, sova?

Hoppas ni får en bra dag iaf.


Puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards