Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Emma - 26 mars 2010 09:47

Så nu ska jag stänga ner, har skrivit 4 inlägg idag, haha typ 1 hade räckt xD Men ändå, snäll som jag är så får ni mer och läsa. Men vi hörs igen på söndag.

Hoppas ni får en trevlig helg men förhoppningsvis bra väder, som idag. Här hemma har vi 19 grader i skuggan, 19 GRADER, HELT SJUKT!!


Ska jag ta bort lite kläder från min väska? Det känns fan som det, men icke. Blir det dåligt väder har jag iaf kläder så hela laget kan låna. haha.


 

Bild från träningslägret 2008.

Här hade jag fan asmycket kläder på mig, haha.

Men då var det kallt med :D


Ha en trevlig helg.

Puss

Av Emma - 26 mars 2010 09:24

HAR NI VARIT UTE ÄN? FAAAAN VAAAD UUUUNNDEEEEERRRBAAAART DET ÄR UTEEE!!! nu är det nästan synd att åka på träningsläger, hade varit så himla skönt att gå hemma och plantera lite blommor, rensa upp överallt, kunnat fixa sten till min rabatt och sånt mys. Men sen ska det bli roligt att åka och träna med, eller ja. Titta på :) Haha ska som sagt inte träna jag ska bara kolla på, äta och sova. Det har jörgen och jag bestämt.   


Men snart kommer mormor och jag är faktiskt lite nervös? Eller är det vårkänslor? Det är nog vårkänslor för faaan vad underbart det är. Min morgon är inte alls dålig längre, för jag satt och skrek till musiken i bilen med min bror höhö. Sen solbrillorna på sen dra hem. Gött. Faan vad jag längtar till sommaren, cabbe cabbe cabbe :D:D

Nä nu är jag jävligt störd, har gjort massa onödiga inlägg nu haha.

Kommer ett till sen iaf, innan jag åker.


PUSSSS

Av Emma - 26 mars 2010 08:43

Nu har jag lämnat bror och ska käka bullarna som jag köpte till mig och min storebror :) Men netto öppna inte förän kl 9 och jag vänta i en halvtimme men sen körde jag för jag orka inte vänta en halvtimme till, typiskt. Kunde jag likabra åkt hem från början haha. Men jag körde rundor lite och hämta metro tidning och sånt trevligt^^,


Ja som ni säkert förstår så kommer jag inte blogga något i helgen. Men jag bloggar när jag kommit hem på söndag iaf, så ni får stå ut utan mig, muhahah :)

Men skriver igen innan jag åker

Puss


 

Av Emma - 26 mars 2010 07:07

Godmorgon allihopa. pigga och glada?

Inte fan är jag det iaf, fyfan vad trött jag är. Skrev ju att jag tyckte det var underbart med körkort, men inte idag. För idag måste jag köra min bror till skolan som börjar kl 8. Jag är dödstrött och inte alls sugen på träningsläger längre. Usch, alla kommer dessutom skratta åt mig för att jag är trött på kvällarna och vill sova, haha:( Jag är ingen nattmänniska eller morgonmänniska, sover väldigt gärna längre på morgonen och lägger mig tidigt men egentligen borde det inte gå ihop, men det gör det haha.


Så kl tio rullar min kära mormor och Kjell in på vår parkering och hämtar mig, packar in allt mög jag ska ta med mig sen rullar vi till S sandby för samling och sen avfärd mog Danmark. Minns inte riktigt vad det hette men pappa sa det la typ 3 mil från Hilleröd (pappa jobbar i Hilleröd). Men hur långt Hilleröd ligger från Copenhagen, det har jag ingen aning om, men någonannan vet väl.   


Nej fan alltså, nu måste jag piggna till och köra bror,

någon som vet när Netto öppnar? haha.


Vi hörs, Puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards