Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

DM

Av Emma - 23 mars 2010 19:49

Såg just att vi gick vidare i DM, ska möta Eskilsminne den 2 Maj, borta. Fy vad tråkigt, hade hoppats på hemma, haha^^. Men jag hoppas verkligen alla bra  spelare kommer tillbaka så vi kan få ihop ett a-lag snart, o andra sidan är det inte säkert att jag spelar haha, vem vet när någon kommer och petar mig? Ingen som vet.


Jag kanske bryter benet eller krockar så jag inte kan stå, haha nej men vad tänker jag med? Jag ska inte krocka eller bryta benet eller låta en människa få peta mig, sålänge jag inte slutar spela eller inte vill spela mer så ska ingen ta min plats, ska jag behöva träna 7 dagar i veckan för att få behålla den, ja då får jag nog göra det. haha   


Ikväll har jag inte gjort ett piss, skulle försöka göra projektarbete men stötte på ett problem så fick skicka mejl till min lärare så hoppas jag har fått svar imorgon så jag kan fortsätta. Tänker inte gå till skolan imorgon, ser ingen mening med det. Alla är gnälliga och sen är inte Elin där och henne saknar jag. Sen kommer vi gå igenom allt på måndag igen, och dessutom är jag fortfarande halvdålig, halvdålig? hur fan lät det. ahhaha.


Men imorgon vill jag ändå gå till gymmet, har inte varit där på länge nu. Måste få bort mitt fett som jag inte gillar alls. Snart går kortet dessutom ut, men så fort jag tycker vädret är okej ska jag röra på mig varenda dag, även hur jobbigt och tråkigt det än är (förutom när jag är akut sjuk)


Hahah vilket meningslöst inlägg egentligen, men det är roligt iaf:)

Ska visa lite bilder som gör mig glad just nu.


Min underbart vackra vän Elin. Du är bäst <3


 

Jag, Nyår hos Elin. 08 <3


Jag och min älskade pojkvän i somras <3 


Jag i 1:an med öronproppar i näsan, hahaha

  Elin ute i skogen, i 1:an <3


  Första året ihop, Nyår hos Torre.

Torre, Emma B, Pernilla, Elin och jag


  En dag på stan, Torre lilla (min svägerska). haha


Jag älskar mina vänner när alla är vänner och ingen surar. Men tyvärr varar inte det underbara föralltid. Förstår inte varför en vänskap ska rasa bara för ''dåliga dagar'' Gör det de, då är man inte riktiga vänner, vänner håller ihop. I vått och torrt, men uppenbarligen inte mina ''vänner''. Elin vet jag iaf var jag har och hon är verkligen bäst :) <3


Nej nu har jag uppehållt er förlänge, haha. Tror inte ens någon lär läsa hela inlägget.  


Puss på

i love smileys :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards