Alla inlägg under juni 2010

DOP

Av Emma - 19 juni 2010 14:54

Idag ska jag på dop, Mitt kusinbarn Nathaniel döps idag:) Men vi ska inte till kyrkan utan vi kommer när ''festen'' börjar.


Har ni haft en bra dag idag?


Nu ska vi strax åka och jag vet att bloggningen suger stenhårt men det är skönt att bara ta det lugnt nu när skolan är slut :)


 

Puss!

Av Emma - 17 juni 2010 11:31

Ja gissa om jag har bränt mig igen?

Ni som gissar ja har självklart rätt :(


Jag använde solfaktor 30 och ändå blev jag bränd, är det menngen att jag ska använda polotröja och långbyxor ?

Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Ja jag ser iaf ut som en kokt kräfta.


Idag är jag ute i en långärmad kofta/tröja som jag kan ha uppknäppt, hela ryggen och armarna skyddas vilket är skönt med VARMT!!!


Neej nu ska jag dricka upp min cola sen fortsätta ute i trädgården :D

Av Emma - 15 juni 2010 15:44

Faan alltså, när jag var och rensa ogräs innan så börja det ösregna, jag palla inte rensa då så jag plocka ihop allt och sen när jag satte mig i bilen börja det hagla som fan. Jag såg kanppt ut genom rutan :s


Jag har nellat mig i pannan och hela armarna :(

Buhu, men livet är hårt.


Nu ska jag duscha sen beställa begravningsblomma med Elin.


Puss

Av Emma - 14 juni 2010 08:50

Goddag, första dagen som arbetslös och inte student.

Nu känns det bra för det är skönt med lite ledighet men när det tar på pengarna så är det inte lika kul :( Det som är skönt är att jag tatt mitt körkort så man slipper dem utgifterna iaf :)


Idag ska jag till arbetsförmedlingen sen ska jag iväg och rensa ogräs, höhö. Hoppas ni får en trevlig måndag :)

Av Emma - 13 juni 2010 23:55

Wohoo en efterlänktad vinst :D

Idag vann vi med 3-1 över Trelleborg.

Det hade kunnat bli en nolla om jag inte tabbat mig på den bedömingsmissen, fanfanfan!

Men jag rädda en straff så jag är glad ändå :D


Nu ska jag sova, arbetsförmedlingen imorgon :(

Godnatt

Av Emma - 13 juni 2010 12:12

Bli medlem på Gratisbio.

En riktigt bra sida att tjäna poäng på och sedan få presentkort.

Jag är medlem och tjänar massor av poäng dagligen :D


Bli medlem du också :)

Av Emma - 12 juni 2010 23:42

Okej, nu vet jag men det är lättare för er att leta upp mig än att jag ska leta upp alla er:O


hahaha.


Godnatt

Av Emma - 12 juni 2010 20:34

JAG HAR BLIVIT MEDLEM PÅ FACEBOOK, KAN NI TÄNKA ER? :O

BLI VÄN MED MIG FÖR JAG VET INTE HUR MAN GÖR, HAHAHA

Ovido - Quiz & Flashcards