Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Emma - 30 juni 2010 20:36

Ja, jag känner mig precis som överskriften.

Nej nu tar jag i som fan, men pengar försvinner så j*vla enkelt.


I tyskland handlade jag

Cider, Diablo lemon (som smirnoff) Bacardi Razz och tequila till Elin o godis :)


När jag kom hem från resan så åkte jag och mamma till Burlöv där jag handlade: En radio, en klocka, smink, hörlurar, nya solglasögon (tappa mina på legoland), tröja , en bikiniöverdel och mat som jag bjöd mamma på :)


Bilderna går inte att ladda upp, nä'r det går så kommer det in i detta inlägg :)

Av Emma - 30 juni 2010 09:02

Godmorgon från Danmark.

Har ni sovit gott?


Själv har jag sovit bättre än förra natten vilket är jävligt skönt.

Snart ska vi åka hem, Och det ska bli jävligt skönt kan jag lova er.

Men först ska vi som sagt bara en omväg på 20 mil till Tyskland.

Uhm, undra vad för gott jag ska handla? :)


Men vi hörs när jag är hemma.

Puss


 

Ovido - Quiz & Flashcards