Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Emma - 29 juni 2010 21:11

Ikväll är det '' sista natten med gänget! ''

Alltså med min kära familj här på campingen :)

Ska bli väldigt skönt att komma hem faktiskt.


Vad har ni gjort idag då?


Själv har vi varit på Legoland idag igen, hela dagen.

Drygt men det har varit trevligt och underbart väder.

Imorgon ska vi köra hem som sagt men först ska vi ta en omväg på 20 mil till Tyskland och handla en massa gott :D yesyes.


Men har inte mycket mer att säg idag så vi hörs väl imorgon om jag inte kommer på något annat :)


 

PUSS

Av Emma - 29 juni 2010 09:36

Godmorgon på er, allt bra idag?

Själv har ingen här i stugan sovit bra, sängen för hård, folk snarkar osv. Men det är som vanligt i vår familj, haha. Jag som brukar sova bra vart jag än är, men har bara haft en kudde inatt nog därför, jag har fyra annars :D


Idag ska vi till legoland igen, men tim vill bara bada i vattnet vid campingen som luktar bajs. Tror jag är liite känslig, haha :) Men jag hoppas vi hittar något annat så jag kan sola när det är så fint väder.


Nu skall jeg spise morgenmad

PUSS


Tim i vattnet som luktar bajs, haha :D

Huvudsaken är att han har roligt och att han kan duscha sen :)

Ovido - Quiz & Flashcards