Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Emma - 10 juni 2010 23:16

Jag måste duscha nu, tvätta håret, föna det och sen platta det.

Sen blir det sängen och sova gott ett par timmar sen är det dags.


Faan vad jag tycker synd om er som går i 1 an och 2 an nu, muhahaha.


STUDENTEN,   HÄÄR KOMMER JAAAG :D


Av Emma - 10 juni 2010 18:44

UUUNDDEEEEERRRBAAAAAAAAAARRT!!!!


Det är mindre än 24 timmar kvar tills jag tar studenten.

FYFAN VAD LYCKLIG JAG ÄR!!


Det har varit oerhört dålig bloggning och jag har lite ångest över det, förlåt! Men det är inte varje år man tar studenten men i år är det min tur och fyfan vad glad  jag är.


I veckan har jag haft skattjakt i malmö. Mitt lag var aliens. Jag gick runt helt blå på huden med en snygg foliehatt som jag tillvekrkade själv. Jag snodde en flagga, blev fotad med en Japan som ville ta foto, jag skrek till en 10 åring att jag var snyggare än honom för han tyckte jag var ful . Snorungar ska tass på allvar. En annan liten skit gick efter mig, jag stannar och vänder mig om och då går han in i mig. Jag tittade argsint på honom och då vände han direkt, fett.


Så nu vet jag hur det är att vara kändis, höhö. Alla stirrade. Anna var rosa, Elin orange, Torre grön och jag var blå. Fett!


Bilder kommer senare, nu ska det städas.


GRATTIS TILL ER ALLA SOM TAGIT STUDENTEN I ÅR !!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards