Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Emma - 22 juni 2010 21:24

Bli medlem på Gratisbio.se

Otroligt lätt att samla poäng som man sedan kan växla in och få presentcheckar för. Du kan välja presentcheckar överallt tex. mat, skor, kläder osv.


Bli medlem redan idag :D

Av Emma - 22 juni 2010 21:06

Idag har jag varit i Veberöd och rensa ogräs, fyfan säger jag bara.

Haha jag hatar att allt är igenväxt så sjukt mycket.

Men sen när allt är borta så får det bli underhållning så man slipper allt detta skit. Usch!!!


Ikväll så var pappa och jag med Tim på hans avslutningsträning, sen har dem uppehåll till typ Augusti(?). Iaf så spela vi boll, föräldrar mot barnen. Men föräldrarna hade en hake, de var att man skulle springa och hålla hand med en person, hahah. Pappa och jag körde såklart, men han slöa ner oss totalt. HAHAH :D Sen helt plötsligt stannar han och jag tvärnitar och snurras rundor och jag vet inte allt. haha. men jag gjorde mål och jag gjorde ett snyggt framspel. Tror jag ska lägga målvaktshandskarna på hyllan och bli anfallare :D:D


Sen spela dem frisbee fotboll eller något, vet inte vad dom kalla, men man kasta frisbee till avrandra osv. Men pappa och jag tittade på den här gången :) Sen blev det grillning, hamburgare - Gott!!


Lite bilder från ''matchen''


           

Ovido - Quiz & Flashcards