Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Emma - 3 juni 2010 22:55

Herregud vilken dag.

Jag trodde det var jävligt sjukt igår,

men idag tog fan priset.

Hoppas Elin och jag får ta över eller köpa det.


Vila i Frid!

Av Emma - 3 juni 2010 09:07

Igår var jag med mamma och mormor på Bingo, kände att jag skulle vinna igår men icke. Bara mormor som vann :) Vilket var kul för henne men med alla gånger jag har varit med så har jag vunnit 1 gång, 100 kr. Fatta så jävla tråkigt det är då.


Idag blir det ingen praktik, idag ska jag vara ute här hemma och gå med röjaren, klippa gräset och rensa ogräs. Tvätta hade jag också tänkt mig, ska nog byta ut mina sängkläder. Inget är bättre än en renbäddad säng :)


Vad ska ni hitta på i det fina vädret?


Jag hittar inte min mobilsladd så får inte in några bilder :( Och att skicka via bluetooth funkar inte heller, jäävla skit.

Ovido - Quiz & Flashcards