Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Emma - 27 juni 2010 23:29

Imorgon går bilen mot Danmark - Legoland.

Det blir pappa, mamma, jag och min systerson Tim.

Tänkte först inte hänga med, men vem vill umgås med sina två bröder när det ända dem gör är att spela dator, dme skulle nog dra hit en massa folk med. Ehm nej tack :) Dessutom skulle det bli en underbar vecka så why not liksom :) Bilen rullar iaf imorgonbitti, i lagom tid.


Jag hoppas vi kör till Tyskland med så jag kan få lite gott med mig hem, höhö. Jag håller mina tummar på det.


Jag vill till Ullared med, det måste bli av i sommar!!

Stockholm väntar dessutom, på söndag den 4 Juli :)


Nu ska jag duscha och packa sen blir det sängen.

Är dödstrött.

Tror inte jag skriver imorgon så jag önskar er en bra vecka :)


Puss och godnatt :*

Ovido - Quiz & Flashcards