Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Emma - 12 juni 2010 23:42

Okej, nu vet jag men det är lättare för er att leta upp mig än att jag ska leta upp alla er:O


hahaha.


Godnatt

Av Emma - 12 juni 2010 20:34

JAG HAR BLIVIT MEDLEM PÅ FACEBOOK, KAN NI TÄNKA ER? :O

BLI VÄN MED MIG FÖR JAG VET INTE HUR MAN GÖR, HAHAHA

Av Emma - 12 juni 2010 20:13

Fy fan vad trött jag är :(

Är riktigt riktigt seg, faan.


Får se om det blir ett bild maraton, hittar inte sladden och det tar en jävla tid med bluetooth :s Men det kommer, det lovar jag.


Nej nu ska jag nog vila vidare.


En underbar studentbild :D

Henrik, Fetto, Pörny, Anna Montana, Pöket, Tuttlisa och jag :) 



Mitt Alienlag :D

Torre och jag

Anna Montana och Tuttlisa 



  Yeeeh!!!

Jag :)

Av Emma - 12 juni 2010 10:06

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN

FÖR JAG HAR TAGIT STUUDEEEEENTEEEEEN!!!!

FY FAAAAN VAD JAG ÄR BRA!


Mitt livs bästa dag, fyfan vad underbart.

Nu är jag arbetslös, haha ^^, Eller på måndag.

Men har en HEL del att ta hand om kan jag lova.


Studenten var underbar som sagt, en otroligt underbar känsla när vi gick ut genom dörrarna och togs emot av familjer, ÅH!!


Det kommer komma ett bildmaraton från studentveckan, eller iaf från skattjakten och studenten :)



Till Hille: Mitt lag var aliens, dem andra var bönder, djur, nördar och prinsesser. Det var i onsdags :D

Ovido - Quiz & Flashcards