Direktlänk till inlägg 7 september 2013

MYCKET TRÄNING OCH EN SKÖN VINST

Av Emma - 7 september 2013 15:40

Tjaaaa!

Vilket dygn jag har haft. Om man ser till igårkväll fram till nu så har jag kört tre hårda pass på mindre än ett dygn. Helt sinnes, så gissa om jag är trött?

Körde ett tungt bröst och triceps-pass igårkväll, ett jäääävligt svettigt trx-pass imorse och precis stått en match.

Det va ingen bra förutsättning att köra såhär med träningen, det vet jag verkligen om. Men jag kom till match med en vetskap att jag inte skulle stå, därför valde jag att köra dom två passen. Men 40-50 min innan matchstart får jag reda på att jag ska stå ändå, så det va bara till att ladda om direkt. Det gick bra, vinst med 5-0 mot köpingebro. Kan ju säga så mycket som att det va ett helt annat lag (trots samma spelare) som ställde sig på plan idag jämfört med när vi precis vann över dom förra onsdagen. Och det är pepp att vi jobbar så bra som vi alla gjorde idag. Idag va det verkligen roligt att spela, trots att en galning som sparkar mig i bröstkorgen när jag ligger ner.

Ikväll ska jag bara sitta i soffan, äta pizza, äta godis och nötter, hälla i mig läsk och bara ha det så jävla underbart! :)

Ha en fortsatt bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards