Alla inlägg den 14 september 2013

Av Emma - 14 september 2013 17:41

Tjaaaa.
Är heeeelt slut. Skulle kunna sova i ett dygnt typ! Men häcken blev klar vid middagstid vilket va jäkligt skönt. Nu ser man ju riktigt bra:)

Jämförde just en bild, 8 veckor skiljer. Hade kunnat spänna lite till men har sån jäkla träningsvärk i triceps och bröst samt att jag är heeelt slut i armarna efter att gått med häcksaxen så länge :) tycker det är ett bra jobb av mig för att inte kunna styrketräna så ofta som jag vill i och med fotbollen. Pepp alltså!!

Matcherna är snart slut så då kan jag verkligen kötta mer, längtar tills dess alltså:))

Av Emma - 14 september 2013 06:50

Godmorgon!

Ett hyfsat tidigt morgoninlägg. Är trött som jag vet inte vad. Skulle behöva åka iväg till ett spahotell och bara sova och njuta. Det hade varit jävligt gött :)

Väntar på att klockan ska bli halv 8 så jag kan köra till boyerts och köpa bullar. Ska hem till mamma och pappa för att fortsätta beskära deras häck, gick loss igår men det blir ju så himla mörkt snabbt :/ så där är lite till idag!

Mamma är bara för snäll, ska ta med mina kläder så tvättar hon dom medans jag och pappa beskär häcken för att jag ska kunna få sovmorgon imorgon (skulle tvätta kl 07 annars). Du är bäst mamma <3

Nej nu är det dags att hoppa i arbetskläderna! Ha en grym lördag!

Såhär såg det ut igår hahah;)

Ovido - Quiz & Flashcards