Alla inlägg den 19 september 2013

Av Emma - 19 september 2013 22:53

Hejhej hallå!

Idag fick jag mitt kostschema. Det bästa med detta är att hon har delat upp grejerna i tre grupper, kolhydrater - protein - fett. Till lunch och middag ska jag välja en grej från varje grupp, på så sätt kan jag variera min mat mycket bättre. Sen har hon en grupp för mellanmål och en för kvällsmål. Mycket nytt som jag aldrig testat men som ska bli kul att få prova på. Börja med det ikväll så till middag blev det kyckling, blandade grönsaker och matvete. Sjuuukt gott! :) sen till kvällsmål blev det keso med hallon, gottigott gott!

Längtar redan till imorgon för att få experimentera med maten, wopwooop! Pepp alltså, detta kan bli riktigt bra :)

Har fått hem proteinpulver med, fick smaka jordgubb på gymmet. Trodde jag skulle kräkas hahaha så jag tog choklad. Ska testa göra proteinpannkakor i helgen, lalalal.

Mina dörrar har öppnats, nu ska mina mål nås! :))

Goodnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards