Alla inlägg den 15 september 2013

Av Emma - 15 september 2013 20:44

Av någon anledning bloggar jag alltid efter en match som inte går så bra.

Idag gick resultaten vår väg men vi förstör för oss själva, och det gör mig tokig. Hade vi satt våra lägen idag hade vi kört över dom, utan några som helst problem. Jag vet inte var viljan finns på plan, men många verkar sakna den. Vi har huuur många lägen som helst, men så fort vi kommer fram så blir vissa så jäkla egoistiska och ska dribbla själv och fastnar alltid på någon motståndare som sen gör en kontring mot oss. Förstår inte varför man måste va ego, kvittat väl vem fan som gör målen, sålänge det blir mål. Istället för vinst blev det 1-1!

Det är skönt att det bara är tre matcher kvar, behöver komma ifrån det här lite. Älskar målvaktsträningen, utan den hade jag nog aldrig orkat. Tycker jag har utvecklats grymt mycket (syntes dock inte idag, lite knutigt och bollar som studsar fel så det blev lite farligt men ändå under kontroll).

Har stått 6 matcher av 8 denna höst och tycker väl denna va en av dom sämre från min sida, men många av dom andra matcherna har varit några av mina bättre matcher. Jag gör ju det jag ska, men man vill ändå kunna hjälpa så gott det går!

Så att försöka kvala upp till div 1 är väl rätt så kört nu skulle jag tro. Men vi spelar kvar i div 2 nästa år vilket såklart är kul!

Nu ska jag fortsätta och vara lite irriterad och ladda om för nya tag imorgon då det är målvaktsträning :)

Godnatt med er!

Ovido - Quiz & Flashcards