Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 10 november 2012 09:08

Godmorgon :)
Har sovit så jäkla skönt inatt, inte helt fel. Tycker dock att snön kan komma så jag kan få komma igång med plogningen :)

Igår var jag världens bästa dotter, är jag iofs varje dag men lite extra igår ;) Mammas min var helt underbar haha, himla glad blev hon :)

Av Emma - 9 november 2012 21:38

Heeeej!
Idag har det varit en kanonbra dag :)
Har ätit så mycket gott, melle, kebabtallrik, tårta, riesen, thaimat och nötter. Hur jag fått i mig allt vet jag dock inte haha!

Idag på jobb har vi lagat ett hål på en gångbana. Tydligen har dom asfalterat över en stor jävla stubbe för många årsen vilket resulterat att den ruttnat och därav hålet i marken. Såklarr undrar man hur fan man kan asfaltera över en stubbe? Ja och det får alla nig fortsätta undra över. Slänger upp lite bilder på det längre ner!

Sen ikväll åkte jag till Jerre och hängde med henne en stund, trevligt.
Hon är en go tjej med fötterna på jorden, precis vad jag behöver i mitt liv just nu :)

Annars är jag jäkligt glad över att jag har 8 dagars semester nu, wuhooo. Ska bli så himla skönt med sömn hahah ;)

Nej nu orkar jag inte skriva mer så ni får ha en bra fredag fina ni :*

Av Emma - 8 november 2012 22:15

Hooollaa!
Tänkte bara säga hej, har precis kastat mig i sängen. Har varit iväg på spelarmöte för klubben jag provtränar för och det låter bra, som allt annat. Men det är ändå så jäkla svårt :(

Aja, nu ska jag sova och ladda upp för den sista arbetsdagen för denna vecka. Att vara ledig nästa vecka ska bli så jäkla skönt :)

Puuuss

Av Emma - 7 november 2012 20:38

Heeeej!
Idag har det varit en lång och seg dag på jobb. Nu är det bara två dagars jobb kvar sen lite ledighet, vilket behövs!

Nu ikväll var jag iväg och fixa min utväxt, håret växer så det knakar men det känns inte på längden haha
Idag klippte jag av en del (känns det som, ingen ser någon skillnad.. mer än jag då haha) men så är det väl alltid?!

Skulle även försöka få in en fåtölj i mitt rum, har flyttat alla grejer huller om buller men den jäklen passar inte här inne, är grymt besviken ooc irriterad över att jag visste om det från början men skulle ändå testa haha.

Nej fy, nu får jag snart sova, är riktigt trött!

jag saaaaaknar er! <3

Av Emma - 6 november 2012 20:19

Förresten, idag trotsa jag min höjdrädsla (heter det ens så?.. haha). Vi håller på att ta ner julbelysning i en del träd och det var väldigt högt upp, men det gick bra och jag överlevde haha ;)

Av Emma - 6 november 2012 19:58

Idag om exakt en vecka är jag hos min fina syster i Stockholm. Jag ser framemot att få åka tåg i fyra timmar, tåg är så himla skönt att åka (om det är i tid haha..)

Det ska bli mycket promenader med hunden, shopping och mys samt bio och god mat. :) Kommer hem på lördagen samma vecka så blir inte så många dagar men det ska bli trevligt. Jag hoppas bara att vi kan vara sams alla dagar haha ;)

Av Emma - 6 november 2012 18:45

Dom två lagen jag står och väljer mellan lirar i samma serie nästa år.

Jag hatar verkligen att möta lag jag spelat i eller känner människor som spelar i, som tur är så är det bara ett lag men ändå. åååh jag gillar inte detta alls :(


Kan man ha mer otur?! Ja, om det varit fler lag men detta är tillräckligt illa :(



Av Emma - 5 november 2012 21:06

För första gången på länge så känner jag mig lite säkrare på valen jag står inför. Idag fick jag ett väldigt bra svar som har stört mig några veckor, något jag inte alls gillar men som går att lösa vilket känns otroligt skönt. Att man är villig att hitta en lösning för att jag ska kunna trivas och få bra träning känns bra, för det är något jag behöver känna mig trygg med.

Men samtidigt finns mitt hjärta i en annan klubb, och det skär inom mig men jag måste göra det som jag tror är bäst för mig. Jag måste våga chansa och skulle det inte funka får jag lösa det då.

Men jag har inte bestämt mig, det är många veckor kvar och allt kan hända. Men såhär känner jag just idag men jag är öppen för alla alternativ.

Hoppas någon hänger med i mina funderingar :)

Ovido - Quiz & Flashcards