Alla inlägg den 9 november 2012

Av Emma - 9 november 2012 21:38

Heeeej!
Idag har det varit en kanonbra dag :)
Har ätit så mycket gott, melle, kebabtallrik, tårta, riesen, thaimat och nötter. Hur jag fått i mig allt vet jag dock inte haha!

Idag på jobb har vi lagat ett hål på en gångbana. Tydligen har dom asfalterat över en stor jävla stubbe för många årsen vilket resulterat att den ruttnat och därav hålet i marken. Såklarr undrar man hur fan man kan asfaltera över en stubbe? Ja och det får alla nig fortsätta undra över. Slänger upp lite bilder på det längre ner!

Sen ikväll åkte jag till Jerre och hängde med henne en stund, trevligt.
Hon är en go tjej med fötterna på jorden, precis vad jag behöver i mitt liv just nu :)

Annars är jag jäkligt glad över att jag har 8 dagars semester nu, wuhooo. Ska bli så himla skönt med sömn hahah ;)

Nej nu orkar jag inte skriva mer så ni får ha en bra fredag fina ni :*

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards