Alla inlägg den 3 november 2012

Av Emma - 3 november 2012 21:22

Tanken på att kunna sova hur länge som helt imorgon är underbar. Fick förlite timmar inatt eftersom jag var hemma sent och var tvungen att gå upp i god tid för att hinna med allt innan matchen!

Ligger i sängen och läser, väntar på chips oxh fanta haha, är såå sugen!

Hoppas ni har en bra lördag :)

Av Emma - 3 november 2012 13:01

Är i Malmö och kollar fotboll, heeeja LdB!!

Av Emma - 3 november 2012 09:09

Godmorgon på er!
Igårkväll så var vi några från jobb som bowlade och käkade, hur trevligt som helst tills det spårade ur på kvällen. Inget jag gillar alls och tycker att man inte beter sig på det viset, men det är dens val!

Var hemma vid halv fyra inatt efter en del klydd med folket som skulle åka hem. Fördelen med att hänga med vissa av dom är att dom öppnar sig och man får reda på precis vad dom tycker, och dom är verkligen bäst! Bättre människor får man nog leta efter, är så himla glad över att jag jobbar just där :)

Nu måste jag hoppa in i en dusch för att sen hämta upp ännu mer folk och kolla på ldb-tyresö! Ha en bra lördag :) Pussss

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards