Alla inlägg den 5 november 2012

Av Emma - 5 november 2012 21:06

För första gången på länge så känner jag mig lite säkrare på valen jag står inför. Idag fick jag ett väldigt bra svar som har stört mig några veckor, något jag inte alls gillar men som går att lösa vilket känns otroligt skönt. Att man är villig att hitta en lösning för att jag ska kunna trivas och få bra träning känns bra, för det är något jag behöver känna mig trygg med.

Men samtidigt finns mitt hjärta i en annan klubb, och det skär inom mig men jag måste göra det som jag tror är bäst för mig. Jag måste våga chansa och skulle det inte funka får jag lösa det då.

Men jag har inte bestämt mig, det är många veckor kvar och allt kan hända. Men såhär känner jag just idag men jag är öppen för alla alternativ.

Hoppas någon hänger med i mina funderingar :)

Av Emma - 5 november 2012 20:49

Hejhej!
Vilken dag, dagen har känts som en evighet. Var en lång, blöt och kall arbetsdag. Hoppas på bättre väder imorgon :)

Annars så har jag lirat boll med mina brudar, gick väldigt bra idag. I vanliga fall brukar det ta en del träningar innan jag är med ordentligt på fötterna men jag har innebandyn att tacka det för, så mycket enklare att vara med från början nu :)

Hoppas ni haft en bra dag :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards