Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 23 november 2012 09:23

Godmorgon på er.
Allt bra denna fredag?!

Själv känns det fortfarande sådär men jag kommet över det, jag tror att det kommer bli hur bra som helst tillslut.

Ikväll blir det bio med Jerre, lite käk innan sen ska vi se Call Gril tror jag. Hoppas på att det är en bra film, den varar ganska länge.

Hoppas ni får en bra dag :)

Av Emma - 22 november 2012 22:06

Just nu har jag väldigt dålig samvete, mår väl inte helt okej.

Idag träna jag min sista träning med Löberöd, och just nu känns det inte alls bra. Jag älskar dessa brudar så fruktansvärt mycket, vi har så jävla roligt ihop och jag kommer verkligen att sakna det. Det finns ingen som är som dom, dom är sjuka, roliga, galna men helt jävla underbara. Men tack för ett kanonår, vi tog oss upp och kämpa varenda jäkla matchminut trots att vi varit lite folk på träningarna, vi tog oss upp på ren vilja för det har vi vunnit många matcher på. Fortsätt ge gärnet brudar så ni blir ännu grymmare.


Jag önskar er all lycka till, kämpa på och fortsätt kriga.

Puss på er!


 

Av Emma - 21 november 2012 21:25

Tjena :)

Idag har det varit fullt upp hela dagen, vilket har fått dagen till att bara försvinna. Efter jobb fick jag skynda mig hem och hämta lillebror, in till stan och möta upp pappsen som skulle hämta träskivor eller nått. Medans dom gjorde det drog jag till gymmet, körde 20 min på crossen sen körde jag ett pass cirkelfys. Hade en jäkla tur att där va två lediga platser kvar haha, inte varje dag man har tur :) Det va iaf väldigt skönt att vara tillbaka!

Sen skynda jag mig hem, kasta i mig maten. Va ashungrig haha. Duscha och kolla lite på bönderna, fixa omeletten tills imorgon och nu har jag äntligen fått lägga mig i sängen
Är helt slut :)

Detta va min dag, hoppas er har varit bra :):*

Av Emma - 20 november 2012 22:46

Hallåå :)
Idag har varit en kall dag, ännu kallare än igår eftersom solen inte värmde mig. Satt på välten i 8 timmar idag igen. Höll på att somna när jag vänta haha, var verkligen så jäkla trött.

Hade bestämt mig för att köpa allkort på gymmet idag men somna efter maten med träningskläderna på och vakna kl 20, bra jobb Emma! Får bli nya tag imorgon :)

Igår släpptes en sten från mina axlar med, och idag känns det väldigt bra. Har bara den jobbiga biten kvar men den släpps förhoppningsvis snart!

Hoppas er dag varit bra, godnatt :*

Av Emma - 19 november 2012 17:56

Men heeej :)
Idag har jag suttit på en vält och frusit i 8 timmar, som tur va var solen uppe ett tag och värmde skönt :)

Är extremt jävla trött, har sovit sjukt dåligt inatt men jag ska på med varma härliga fotbollskläder och trotsa kylan och lira boll. Sist jag spela ute blev jag sjuk, hoppas på att slippa det idag :)

Ha en kanonbra måndag fina ni :)

Min frulle, stekt ägg med peppar och grädde i, keso, tomat och gurka nooomnom!

Av Emma - 18 november 2012 18:18

Jahap då va det dags igen!

Ska jag utomlands nästa år måste jag bli av med dövikt och den dagen startar imorgon och några månader framåt. Och ja, jag kommer självklart unna mig precis vad jag vill men det ska bara ske en dag på helgen, vilken dag spelar absolut ingen roll. Och vill jag inte käka något onyttigt så är det inget måste, men jag tillåter mig själv en dag om jag skulle vilja. Men jag är taggad, vintern är bästa tiden för att bli av med dövikt, om man bortser från julen för där lär det nog fuskas lite men jobbar jag hårt fram tills dess så är det nog ingen fara. Detta ska nog gå vägen, jag vet att jag har viljan och att jag kan, ska bara genomföra det hela vägen med.


Bilderna som kommer nedanför är kvinnor med tränade och snygga kroppar.

Alla ser helt olika ut och jag älskar deras kroppar. En tränad kvinnokropp är fruktansvärt snyggt :)

           



Av Emma - 18 november 2012 18:15

Hej på er!

Vilken härlig dag jag har haft alltså, inte gjort något vettigt - så söndagarna ska spenderas :)

Chilla fram till halv två då jag åkte iväg och lira boll, hade möte med en person och det börjar kännas som jag hittar rätt nu, närmar mig iaf ett val. Och när jag bestämt mig fullt ut kommer stenen från mina axlar släppas och jag kan blicka framåt mot en härligt fotbollsår 2013. :)


Hoppas er dag varit bra :)

Av Emma - 17 november 2012 20:54

Dessa två älskade barn mötte mig i dörren, nästan iaf. Tim va med i bilen och hämta mig och Olivia stod precis innanför dörren, fick en bamsekram. Mina fina älskade syskonbarn <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards