Alla inlägg den 11 november 2012

Av Emma - 11 november 2012 17:45

Att inomhusfotboll kan vara så jäkla kul, helt otroligt. Var en bra träning idag och nästa söndag ska jag få reda på lite mer om hur det fungerar sen ska jag bara bestämma mig om vart jag ska spela nästa år!

Jag hoppas iaf att det lag jag väljer spelar många inomhuscuper för det är så jäkla roligt! :)

Hoppas ni har en skön söndag. Jag ska väl börja packa lite, eller iaf kolla vad jag ska ha med mig och vad som ska tvättas innan. Kommer iaf packa med mig en jäkla massa bara för att jag ska kunna vara varmt klädd på mina promenader/löpningar haha :)

Puuuussss

Av Emma - 11 november 2012 08:47

Tjolahoppsan.
Är konstigt nog fortfarande mätt sedan igår haha, brukar alltid vakna vrålhungrig när jag tryckt i mig massor med mat dagen innan. Men inte idag, vilket är bra för då kan jag ligga och dra mig en stund till i sängen :)

Idag ska min bil tvättas för imorgon ska den in ocj bli fixad sedan smällen med rådjuret. Inte så fint om fronten är fin och resten skitig när jag hämtar den. Ska iaf aldrig köra på en grusväg igen, kolla bilden nedanför så ser ni själva haha!

Annars idag är det träning på som står shemat, och det behöver jag efter denna helgen hahah :)

Ha en bra dag!

GRATTIS PÅ FARSDAG PAPPSEN LILLA<3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards