Alla inlägg den 12 november 2012

Av Emma - 12 november 2012 22:30

Guuud vad trött jag är!
Tränade med brudarna idag, inomhus wuhoo! Det är så jäkla roligt, älter det hela tiden haha!

och förövrigt är Zlatan kung! och en annan sak jag stör mig som fan på är att varför Isaksson får målvaktspriset när Pär Hansson är så jävla mycket bättre? Inte okej någonstans!!

Nu ska jag sova, mitt tåg går tidigt imorgonbitti till min fina syster :)

Pusss

Av Emma - 12 november 2012 17:04

Min tjej är här, myyys!
Men hon verkar inte vara så glad över att se mig haha ;)

Av Emma - 12 november 2012 09:54

Ligger i soffan och väntar på att min favoritfilm ska börja på tvn, just wright. En av dom bättre filmerna jag någonsin sett!

Köpte med bullar hem och duka upp frukost framför tvn till mig och lillebror. Men han har dissat mig nu och lagt sig i sängen haha :) Antar att han är trött, hann nog inte sova så många timmar innan jag sparka upp honom :)

Av Emma - 12 november 2012 06:30

Godmorgon!

Idag är jag uppe med tuppen fast jag är ledig, min bil ska bli inlämnad på lagning idag!

Tror ni jag tvätta den igår eller? Nej just det, så jag hoppas inte dom är allt för sura haha, för den ser verkligen förjävlig ut :/ Men dom överlever förhoppningsvis!


Sen ska jag handla bullar, hem och sova, ut och springa med lillebror, duscha, käka, tvätta och packa!

Ikväll blir det träning, Jerre kommer hit så jag får pussas och mysa med Olivia och henne innan jag åker till Stockholm :)

Ser framemot att åka tåg i fyra timmar imorgonbitti, tåg är så mysigt!


Ha en kanonmåndag fina nu, Pussss


Är hon inte världens sötaste?!

 

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards