Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

GICK INTE RIKTIGT MIN VÄG

Av Emma - 27 juni 2013 10:58

Hej på er!

Fortfarande sjuk och ser ingen bättringsväg heller :((

Igår va det ju spelarmöte, det gick inte alls min väg och jag börjar undra hur jag ska orka. Tanken va att vi skulle ha 4 veckors uppehåll med egenträning, det kortades ner med en vecka, alltså 3 veckors uppehåll. Istället för att träna 2 dagar i veckan ska det bli 3 dagar i veckan, och inte nog med det. Vi ska börja träna en halvtimme tidigare. Jag vet att jag är så jävla negativ just nu men tänk er själv, vi har tydligen tränat 52 träningar, jag missa 10 vattengympa träningar eftersom jag körde egenträning hemma, sen har jag missat 4 träningar pga sjukdom. Alltså har jag kört till 38 träningar och till varje träning har det tagit 1, 5 timme tur och retur. Jag har kört i snökaos, tränat i flera minusgrader, tränat trots jag börja ploga snö 03, 30. Jag har kört mellan 8-10, 8 mil till varje träning. Jag har suttit i min bil i över 70 timmar till och från träningar, matcher och möten, jag vill inte ens veta hur många mil jag har kört detta året men det är galet många. Och ja jag väljer själv, men det är jobbigt, riktigt jävla jobbigt.

Men det är en höst kvar, sen har jag hela livet framför mig. Jag ger aldrig upp men det börjar ta på psyket och krafterna!

Ett gnällinlägg men jag behövde bara få det ur mig så jag slutar grubbla på det! Nu vill jag bli frisk så jag kan kötta på gymmet, bli stark och vältränad! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards