Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Emma - 15 juni 2013 21:51

Hallå!

Idag har jag haft en perfekt dag! Har varit hos min familj exakt hela dagen, kom hem för en halvtimme sen ungefär. Min tjej är hos mamma och pappa och hon har varit på ett extremt myshumör hela dagen och jag älskar det. Vi la och mös i sängen och såg på alvin och gänget, jag somna såklart efter tio min, vaknar av att Olivia har mig som landningsbana haha, kastar sig över mig några gånger sen går hon igen. Jag somnar igen och vaknat av att hon kryper ner under täcket och myser igen.

Sen så sitter jag i soffan när hon ligger och ska försöka sova vilket inte passa henne så hon kutar bort till mig och myser ner sig i min famn, två min senare sover hon som en stock.

Sen har vi gosat och busat resten av dagen. Hon har varit så himla go och på bra humör exakt hela dagen, love it :))

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards