Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Emma - 24 juni 2013 21:31

Just nu är jag väldigt omotivetad till fotboll. Att köra 11 mil varje träning för att vara på en träning där näst intill ingen vill något har jag tröttnat på. Så nu är jag precis i samma inställning som resten av laget och jag hatar att gå in halvhjärtat. På onsdag är sista träningen innan uppehållet och jag längtar ihjäl mig. Jag är nog gladast över detta uppehållet. All tid jag kan lägga på gymmet kommer bli asbra! Just för att träningen kommer bli direkt efter jobb och jag kommer ha ett liv för första gången sedan i julas, love it!

Hösten kommer bli tung, jag känner inte att första platsen är viktig för mig längre och det kan bara bli två saker utav det. Jag kommer skita i det eller så kommer pressen jag haft på mig hela våren släppa och jag kan fokusera på det jag kan och utvecklas utefter det. Men som det känns nu är det en sten på axlarna till hösten. Vi får väl se efter dessa veckor hur inställningen kommer vara då. Just nu känns kickboxning mycket roligare, får se om jag testar det under uppehållet.

Fick dessutom nytt träningsschema idag, lyfta tungt ska bli nice, känns som att jag lever i träningskläder :)) är taggad över dessa veckor alltså. Till jul vill jag vara riktigt tränad :)

Nu är det käk, pusshaj

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards