Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Emma - 2 juni 2013 21:03

Hallåå!

Igår cykla jag och jerre ringsjörunt, asnice haha. Lär cykla nästa år igen, vi hade kanonväder och det va verkligen en upplevelse i sig. Efter 3,5 mil (vi hann bara den lilla rundan) drog jag iväg och spela match. Lunds SK stod för motståndet. Jag fick äran att stå och tycker jag gör en av mina bättre matcher i vaif kläderna. Vinner med 4-1 vilket kändes riktigt gött :) dock ett jäkla skitmål att släppa in, onödigt som fan men som tur är ryckte spelarna upp sig och fortsatte kriga på :) Efter matchen landa jag i soffan och somna runt 20 tiden, sjukt skönt haha. Tror nog jag får cykla 3, 5 mil innan varje match hädanefter ;)

Idag va jag på burlöv och handla lite med jerre, olle, mamma och mormor. Skulle inte handla något men som vanligt är det då man hittar allt haha. Två kjolar, ett linne och tv bhar. :)

Sen drog jag och såg Löberöd möta Fjälkinge. Brudarna kriga på bra, dom har verkligen höjt sig sedan vi mötte dom tidigt i våras. Fortsätter som såhär så kommer dom ta mer poäng :) Dom vann med 1-0 :)

Fjälkinge däremot är verkligen ett lag jag inte alls gillar. Detta va andra matchen med dom jag såg sidan om plan eftersom jag inte stod när vi mötte dom då vi förlora med 1-0. Dom fick in ett jävla skitmål i vår match i första halvlek och sen backar dom hem och har alla 11 spelare på sin planhalca resten av matchen. Inte lätt att komma igenom då. Men idag kunde dom inte göra det eftersom brudarna höll undan bra:) men idag så trilla dom som bowlingkäglor för att få en jääävla massa frisparkar med sig (sämsta domaren ever). Fjälkinge har sin målvakt att tacka, fruktansvärt duktig. Brudarna kunde gjort en del mål till men hon gjorde kanonräddningar. så brudar, stor eloge till er. Fortsätt som ni gör. Va kul att se er idag :))

Nu ska jag läsa lite sen sova, goodnatt :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards